Applied Professional Training - APT

Marketing Audit

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

Marketing Audit

 

Σε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης.

Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για Πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του Πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της Αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης Πωλήσεων, την προσέγγιση νέων Πελατών και την ανάπτυξη νέων Προϊόντων.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο ουσιαστικά αποτελεί έναν οδηγό έμπνευσης για τις Επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν συγκεκριμένες Διαδικασίες Marketing, ώστε να εισάγουν και να αναπτύξουν τις βασικές Λειτουργίες του, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στις μεγάλες Επιχειρήσεις να εμπλουτίσουν τις Διαδικασίες τους, αλλά και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

  1. Θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις βασικές αρχές των λειτουργιών Marketing
  2. Θα μπορούν να εντοπίζουν κενά στις ήδη υπάρχουσες Διαδικασίες
  3. Θα αποκτήσουν τη μεθοδολογία για τη συνεχή αξιολόγηση των λειτουργιών Marketing της εταιρείας τους
  4. Θα έχουν στη διάθεσή τους Εργαλεία για τη Διεξαγωγή της Αξιολόγησης
  5. Θα εφοδιασθούν με το Σύστημα Δεικτών και Αναφορών Επίδοσης
  6. Θα βοηθηθούν στην εκπόνηση του Marketing Plan
  7. Θα έχουν δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη για έναν χρόνο σε θέματα του Σεμιναρίου

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

Α. Τομείς Marketing Audit

  • Η Διαμόρφωση της Εταιρικής Εικόνας
  • Σχεδιασμός και Έλεγχος Υλικού Επικοινωνίας
  • Διεργασία Εσωτερικής Επικοινωνίας του Marketing
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Καθορισμός Πελατών Στόχων (Targeting)
  • Σχεδιασμός στοχοθέτησης ανά Προϊόν και Κανάλι Διανομής
  • Λανσάρισμα Νέου Προϊόντος
  • Ετοιμασία P&L ανά Κατηγορία Προϊόντος & Κανάλι
  • Σχεδιασμός Τιμολογιακής - Εμπορικής Πολιτικής ανά Κατηγορία Πελατών
  • Σχεδιασμός Πλάνου Προώθησης
  • Ανάπτυξη Πλάνου Βελτίωσης Προϊόντων
  • Ανάπτυξη Networking (Δικτύωσης) για καλύτερη Διείσδυση στην Αγορά
  • Διοργάνωση Εκδηλώσεων
  • Σχεδιασμός Customer Service και Εγγυήσεων
  • Το χτίσιμο του Brand Προϊόντων
  • Σχεδιασμός Καμπάνιας
  • Η συστηματική ανάπτυξη των σχέσεων με τους Πελάτες
  • Αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων πλάνων Προώθησης
  • H Αξιολόγηση από τους Πελάτες

Β. Το Marketing Audit ως Προϋπόθεση για την Εκπόνηση & Υλοποίηση του Business Plan

  • Σύνδεση Marketing Audit με το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Εταιρείας
  • Συνήθεις αστοχίες στον τομέα Marketing

Γ. Τα Βήματα και οι Τεχνικές Marketing Audit

  • Check List για το Marketing Audit
  • Κρίσιμα σημεία Ορθής Εφαρμογής

Δ. Πώς τα αποτελέσματα του Marketing Audit οδηγούν σε συγκεκριμένες Δράσεις

  • Σχεδιασμός Δράσεων
  • Παρακολούθηση Δράσεων - Εργαλεία

Ε. Μέτρηση αποτελεσματικότητας τρόπων προώθησης

  • Δείκτες Αποτελεσμάτων Προώθησης
  • Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων ανά Μέσο

ΣΤ. Ενσωμάτωση Marketing Audit στις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις κατά ISO 9001:2008 ως τρόπος διασφάλισης Λειτουργίας Marketing

  • Σύνδεση Marketing Audit με εσωτερικές επιθεωρήσεις

Ζ. Reporting Διεργασιών Marketing - Δείκτες

  • Σύστημα Αναφορών /Δεικτών Marketing

Εισηγητής

Κιούσης Θωμάς, Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Έχει εργαστεί σε μεγάλους Οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα και διαθέτει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στους τομείς της εκπαίδευσης, του marketing και των χρηματοοικονομικών.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο «Μarketing Audit"
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εργαλείο Marketing Audit Check List
  •  Εργαλείο Forecasting για στόχους Πωλήσεων
  •  Εργαλείο ABC Ανάλυσης για Προϊόντα και Πελάτες
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!