Applied Professional Training - APT

Πρόγραμμα Πιστοποίησης Πωλητή - Merchandiser

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΩΛΗΤΗ - MERCHANDISER

 Τετάρτη 6, Πέμπτη 7 & Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Η APTraing διοργανώνει 3ήμερο πρόγραμμα που οδηγεί σε Πιστοποίηση Προσόντων του Πωλητή - Merchandiser. Η Πιστοποίηση δίδεται κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής, σε εξετάσεις από τον Φορέα TUV Hellas, βάσει του ISO 17024.

Οι εξετάσεις δίδονται την τρίτη ημέρα του σεμιναρίου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης στην Αθήνα 8/6, 17:00 – 19:00 και στη Θεσσαλονίκη 1/6, 17:00 – 19:00.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων Καταστημάτων, καθώς και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα του Merchandising και της Πώλησης.

Στόχος του είναι η ανάλυση σύγχρονων Μεθόδων Merchandising για την αύξηση των Πωλήσεων σε Αγοραστές που επισκέπτονται ένα Κατάστημα ή χώρο Πώλησης / Παρουσίασης Προϊόντων και την τοποθέτηση των Προϊόντων μέσα στο Κατάστημα.

Η δημιουργία μοναδικής εμπειρίας για τους Αγοραστές και η κατανόηση της αγοραστικής Συμπεριφοράς αυτών αποτελούν κρίσιμο παράγοντα για την αποτελεσματικότητα του Merchandising.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

  • Θα κατανοήσουν τις Αρχές και τις Τεχνικές του σύγχρονου Merchandising
  • Θα κατανοήσουν τον τρόπο επιλογής και λήψης των αποφάσεων από τους Αγοραστές
  • Θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν αποτελεσματικές Τεχνικές και Στρατηγικές Merchandising
  • Θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των διάφορων Τεχνικών Προβολής και Merchandising

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. Εισαγωγή

  • Όροι και Ορισμοί Merchandising
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των Πελατών
  • Συναισθήματα vs Λογικής
  • Η έννοια της ανθρώπινης προσοχής
  • Πουλώντας με όλες τις Αισθήσεις
  • Πιστότητα Πελατών (Royalty)
  • Στρατηγική Διαχείρισης Πελατών (CRM)
  • Retail Store Design
  • Store Design
  • Retail Concept / Store Design

Β. Πλάνα Προβολής και Τοποθέτησης Προϊόντων

  • Ανάπτυξη πλάνων Προβολής
  • Προβολή και Προώθηση Προϊόντων
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση πλάνων Προβολής
  • Τοποθέτηση Προϊόντων
  • Χτίσιμο βιτρίνας και χώρων Προώθησης
  • Layout Καταστημάτων
  • Τήρηση και Έλεγχος εμπορικών συμφωνιών σχετικά με την Προβολή / Παρουσίαση των Προϊόντων
  • Διαχείριση διαθέσιμου Χώρου Προβολής/Παρουσίασης

Γ. Διαχείριση Αποθέματος- Πληρότητα χώρων

  • Έλεγχος πληρότητας Ραφιών και Χώρων τοποθέτησης των Προϊόντων
  • Αναπλήρωση Προϊόντων
  • Διαχείριση εμφάνισης Ραφιών και Χώρων Τοποθέτησης των Προϊόντων
  • Μέριμνα για την οπτική κατάσταση των Ραφιών και των Προϊόντων

Δ. Προωθητικές Ενέργειες

  • Τήρηση πλάνων προωθητικών Eνεργειών
  • Παρακολούθηση και καταγραφή των προωθητικών Eνεργειών
  • Προσφορές

Ε. Υποστήριξη- Εκπαίδευση

  • Εκπαίδευση προσωπικού Πελατών και Συνεργατών για την χρήση των Προϊόντων
  • Επίλυση προβλημάτων χρήσης των Προϊόντων

ΣΤ. Διαδικασίες

  • «Κλείσιμο» Πώλησης
  • Λήψη Παραγγελιών και Διαχείριση
  • Διενέργεια συμπληρωματικής Πώλησης
  • Διαχείριση Παραδόσεων
  • Διαχείριση και παρακολούθηση Αποθέματος
  • Διενέργεια Απογραφών
  • Διαχείριση ακατάλληλων και ληγμένων Προϊόντων
  • Διαχείριση Επιστροφών
  • Ανάπτυξη Τιμολογιακής Πολιτικής (Pricing)
  • Τιμολόγηση
  • Συμφωνίες Επιπέδου Εξυπηρέτησης (Service level Agreements)

Ζ. Οικονομικά για Merchandisers & Αξιολόγηση

  • Καθορισμός στόχων Πωλήσεων
  • Ανάπτυξη δεικτών Πωλήσεων
  • Διαχείριση των Οικονομικών του τομέα Πωλήσεων (Νεκρό σημείο, Μικτό και καθαρό περιθώριο κέρδους, Contribution Margin)
  • Ανάπτυξη διασταυρούμενων Πωλήσεων (Cross Selling)
  • Αξιολόγηση Πλάνων Προώθησης

Η. Ουρές Αναμονής

  • Ουρές Aναμονής
  • Συστήματα διαχείρισης ουρών Aναμονής
  • Διαχείριση σειράς Aναμονής
  • Τεχνικές αποτελεσματικής διευθέτησής ουράς Aναμονής

Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται το κόστος της εξέτασης για την Πιστοποίηση.
Οι εξετάσεις διενεργούνται σε δύο Επίπεδα:
Α. Βασικό Επίπεδο
Β. Προχωρημένο Επίπεδο

Εισηγητής

Βέργας Δημήτρης, Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και της εξυπηρέτησης Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εργαλεία Mystery Shopping
  •  ΕργαλείοΥπολογισμός Νεκρού Σημείου
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!