Applied Professional Training - APT

Personalized Marketing

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

Personalized Marketing

Το κλειδί για την επιτυχία

Είναι σημαντικό, ο παραλήπτης ενός Newsletter ή εντύπου ή ο επισκέπτης μιας Ιστοσελίδας να έχει την αίσθηση ότι το περιεχόμενο που διαβάζει τον αφορά προσωπικά. Θα δώσει τότε μεγαλύτερη προσοχή, ώστε να αναγνωρίσει και να επιβεβαιώσει τις δικές του ανάγκες. Αυτός είναι ο λόγος που μελέτες δείχνουν ότι:

  • Οι Επιχειρήσεις που προσωποποιούν το ηλεκτρονικό Marketing επιτυγχάνουν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 19% στις πωλήσεις
  • Τα προσωποποιημένα email campaigns επιτυγχάνουν υψηλότερα "open rates" κατά 29% και "clicks through rates" κατά 41%

Παράλληλα όμως:

  • Το 71% των εταιριών αποτυγχάνουν στην προσωποποίηση της ιστοσελίδας τους
  • Το 70% των εταιρειών δεν εφαρμόζουν πλήρως την προσωποποίηση στις email campaigns

Το Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζει τα πρακτικά βήματα για την επιτυχημένη εφαρμογή της Προσωποποίησης στο Marketing μιας Επιχείρησης, από τον καθορισμό των στόχων που θα επιτευχθούν μέσω αυτής, μέχρι τον Σχεδιασμό των Μέσων που θα χρησιμοποιηθούν, τα διαθέσιμα Εργαλεία, την ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων και τις πρακτικές Εφαρμογές Προσωποποίησης σε Ιστοσελίδα, newsletters κα.

Ενδεικτικά κριτήρια Προσωποποίησης:

  • Ενδιαφέροντα Πελάτη
  • Κατηγορία Επιχείρησης
  • Περιοχή Πελάτη
  • Περιοχή Επισκέπτη Ιστοσελίδας
  • Προηγούμενες συναλλαγές
  • Περιεχόμενο Ιστοσελίδων που επισκέφθηκε (της εταιρείας)
  • Στοιχεία μέσω Social Login
  • Θέση Εργασίας

Τελικό ζητούμενο είναι να έχουν χρησιμοποιηθεί όλα τα δεδομένα που διαθέτει η εταιρεία για τους Πελάτες της (ή υποψηφίους Πελάτες) ή άλλα που μπορεί να προμηθευτεί ή να χρησιμοποιήσει χωρίς να τα προμηθευτεί και αξιοποιώντας τα διαθέσιμα Εργαλεία να επιτύχει Προσωποποίηση στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

Επίσης, στη Διεργασία αυτή, λαμβάνονται υπ' όψιν όλοι οι περιορισμοί, που ο Κανονισμός GDPR έχει διαμορφώσει σε ότι αφορά αξιοποίηση δεδομένων και χρήση των σχετικών Εργαλείων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. DIGITAL MARKETING & PERSONALIZED MARKETING

  • Το Digital Marketing σήμερα και οι σύγχρονες τάσεις
  • Τι σημαίνει Personalized Marketing
  • Personalized Marketing & Digital Marketing
  • Ποια τα οφέλη για την Επιχείρηση
  • Πηγές ενημέρωσης για νέες Μεθοδολογίες και Εργαλεία

Β. ΕΦΑΡΜΟΓΗ PERSONALIZED MARKETING

  • Καθορισμός Στόχων
  • Πηγές Δεδομένων
  • Ανάλυση Δεδομένων
  • Εργαλεία Προσωποποίησης
  • Personalized Marketing & E-Commerce
  • Personalized Marketing & Chatbots
  • Προσωποποιημένο Remarketing
  • Χρήση των Cookies στην Προσωποποίηση
  • CRM & Personalized Marketing
  • Personalized Marketing & GDPR
  • Λειτουργίες Ιστοσελίδας, ώστε να παρουσιάζει Προσωποποιημένο Περιεχόμενο στον χρήστη (Νέο χρήστη, επαναλαμβανόμενο, εγγεγραμμένο κ.α.)
  • Η Προσωποποίηση στο Email Marketing
  • Προσωποποίηση βάσει προηγούμενης συμπεριφοράς πιθανού Πελάτη
  • Η χρήση των Social Media στην Προσωποποίηση
  • Case Studies εταιρειών (Ενδεικτικά: Netflix, Amazon, Coca Cola, Hubspot)
  • Ποιο το μέλλον του Personalized Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ντάλλας Βίκυ, Σπούδασε στην Αγγλία Interactive Multimedia Communications με Master σε E-Commerce. Το 2006 δημιούργησε την 9AM (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications) που εξειδικεύεται στην κατασκευή Tailor Made Web Applications + Websites.
Ασχολείται από το 2009 με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr, ενώ από το 2016 δραστηριοποιείται στο APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα Εργαλεία στις Επιχειρήσεις.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου "Personalized Marketing"
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!