Applied Professional Training - APT

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Ηλεκτρονικά Βιβλία (Θεσσαλονίκη)

 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 
Πεμ, 5 Μαρ 2020

Grand Hotel Palace,
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του μέτρου της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων, έχει δρομολογηθεί από την ΑΑΔΕ με στόχο εντός του τρέχοντος έτους να λειτουργεί πλήρως η Εφαρμογή. Έτσι η συμπλήρωση των βιβλίων θα γίνεται παράλληλα και με ηλεκτρονικό τρόπο και θα παρακολουθούνται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Κατά την υποβολή των δεδομένων από τον εκδότη των στοιχείων τιμολόγησης θα γίνεται αντίστοιχη επικύρωση από τον λήπτη.

Ο Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αναλύσει τις Διαδικασίες, αλλά και τις Ανάγκες καθώς και τα Προβλήματα που θα προκύπτουν από τη σημαντική αυτή μεταρρύθμιση, με πρακτικά Παραδείγματα και Εφαρμογές για την προετοιμασία των Επιχειρήσεων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίου & Μηχανογράφησης, Λογιστές, Φοροτεχνικούς, καθώς και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και Συστημάτων Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Συναλλαγών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στο Σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα εξής ζητήματα:

  1. Χρονοδιάγραμμα Εφαρμογής ηλεκτρονικών βιβλίων σύμφωνα με την αναμενόμενη Κοινή Υπουργική Απόφαση
  2. Τρόπος διαβίβασης δεδομένων στην ΑΑΔΕ, τόσο των Εσόδων όσο και των Εξόδων (με Παραδείγματα και Εφαρμογές)
  3. Διαβίβαση Εσόδων - Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο - Σύνοψη - Ειδική Φόρμα - Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός - Λογιστικά & Εμπορικά Προγράμματα (με Παραδείγματα και Εφαρμογές)
  4. Διαβίβαση Εξόδων σύμφωνα με τη Λογιστική της Επιχείρησης - Αναφορά στις σχετικές συνόψεις
  5. Παρουσίαση της Ροής των Πληροφοριών και Διαδικασίες ενημέρωσης e-books - Παρουσίαση του σχετικού διαγράμματος (ΑΑΔΕ – Epopsis - Restapi)
  6. Πλατφόρμα MyData και ηλεκτρονικά βιβλία - Αντικρίσματα δεδομένων και Έλεγχος Επικύρωσης, διορθώσεις αυτών
  7. Ανάλυση του βιβλίου αναλυτικών εγγραφών με Παραδείγματα και Εφαρμογές
  8. Ανάλυση του βιβλίου της συνοπτικής απεικόνισης με Παραδείγματα και Εφαρμογές
  9. Λήψη των Μοναδικών Αριθμών Καταχώρησης (ΜΑΡΚ) και χρησιμότητα αυτών. Επαναδιαβίβαση συνόψεων και νέοι αριθμοί ΜΑΡΚ
  10. Προθεσμίες Διαβίβασης των δεδομένων και θέματα Αντιπαραβολών - Διασταυρώσεων των φορολογικών δηλώσεων και των e-βιβλίων (Συμφωνίες - Ασυμφωνίες)
  11. Συγχρονισμός των Ελληνικών Λογιστικών Πρότυπων των Διεθνών Λογιστικών Πρότυπων και των ηλεκτρονικών βιβλίων με Παραδείγματα και Εφαρμογές. Τι θα πρέπει να κάνουν οι Επιχειρήσεις.
  12. Η υποχρεωτικότητα της διαβίβασης των Αρχείων των Επιχειρήσεων ηλεκτρονικά, σύμφωνα με τον Ν. 4646/2019
  13. Ηλεκτρονικό Τιμιλόγιο στις σχέσεις B2B και B2G (άρθρα 148-154 Ν. 4601/2019)

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Καλαμαράς, Λογιστής - Φοροτεχνικός Ά τάξης, Εσωτερικός Ελεγκτής επιχειρήσεων. Εισηγητής Οικονομικών Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.

Περιλαμβάνονται

  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και e-Λογιστήριο"

 

Κόστος Συμμετοχής: 280 ευρώ. Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Τηλέφωνο
210 62 15 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Grand Hotel Palace
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

 

 

Χάρτης


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!