Applied Professional Training - APT

Διαχείριση Αλλαγών και Διαμόρφωση Εταιρικής Κουλτούρας (Θεσσαλονίκη)

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Τετ, 1 Απρ 2020 00:00

Grand Hotel Palace,
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

Τα σεμινάριά μας υλοποιούνται ταυτόχρονα και μέσω σύγχρονου e-learning, όπου οι εξ' αποστάσεως εκπαιδευόμενοι θα συμμετέχουν ενεργητικά μέσα από ειδική πλατφόρμα, με ζωντανή εικόνα και ήχο, σαν να βρίσκονται στην αίθουσα.

Διαχείριση Αλλαγών και Διαμόρφωση Εταιρικής Κουλτούρας

Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού.

Κρίσιμα θέματα όπως η Διαμόρφωση του Αξιακού Συστήματος και της επιθυμητής Κουλτούρας, οι πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του προσωπικού, η Διαχείριση των Αλλαγών, τα Συστήματα Κινήτρων, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών και Case Studies.

Παρέχονται εργαλεία υπό μορφή Check List και Excel που δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM και της Κουλτούρας του Οργανισμού, προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις βελτίωσης.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Γενικούς Διευθυντές και Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Διευθυντές HRM
  • Στελέχη που έχουν την ευθύνη διαχείρισης της απόδοσης των εργαζομένων, της βελτίωσης του εργασιακού κλίματος του τμήματός τους και της Ανάπτυξης της κατάλληλης Κουλτούρας
  • Στελέχη που έχουν την ευθύνη εφαρμογής πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

     
  • Αντιληφθούν τον τρόπο που διαμορφώνεται η Κουλτούρα της Επιχείρησης
  • Κατανοήσουν την ανάγκη για αλλαγές Δομών και Διαδικασιών που επηρεάζουν την Κουλτούρα
  • Συνειδητοποιήσουν πως ο κάθε προϊστάμενος λειτουργεί ως πρότυπο για την διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας Ενσωματώσουν τα στοιχεία της επιθυμητής Κουλτούρας στο Σύστημα Προσλήψεων - Αξιολογήσεων
  • Διαμορφώσουν τις κατάλληλες απαιτήσεις συμπεριφοράς για κάθε προϊστάμενο, στα πλαίσια της νέας Κουλτούρας
  • Αξιολογήσουν την παρούσα κατάσταση στο Σύστημα HRM με Εργαλεία που τους παρέχονται άνευ επιπλέον κόστους
  • Αποκτήσουν δεξιότητες επιλογής του κατάλληλου προσωπικού
  • Καθιερώσουν ένα Σύστημα Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Σχεδιάσουν δράσεις βελτίωσης του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Κουλτούρας του Οργανισμού
  • Κατανοήσουν τις αρχές ενός σύγχρονου Συστήματος κινήτρων και παρακίνησης του Προσωπικού προς την κατεύθυνση της Επιθυμητής Κουλτούρας

Επιπλέον θα έχουν στη διάθεσή τους το Τεχνικό Εγχειρίδιο HRM της Εταιρείας μας, που για κάθε ενότητα του Σεμιναρίου περιλαμβάνει:

     
  • Καλές Πρακτικές και απαιτήσεις Διεθνών Προτύπων όπως το EFQM
  • Τα βήματα της κάθε Διαδικασίας (π.χ. Ανάπτυξη Προσωπικού, Αξιολόγηση κ.λπ.)
  • Audit Check List για κάθε Διαδικασία σε Excel
  • Πολλά παραδείγματα περιγραφής Θέσεων
  • Δείκτες Αποδοτικότητας για κάθε Διαδικασία

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  1. Η Ανάγκη Διαμόρφωσης της κατάλληλης Κουλτούρας
  2. Η Διαμόρφωση του Οράματος
  3. Η Διαμόρφωση του Αξιακού Συστήματος
  4. Ο Σχεδιασμός και η Εφαρμογής της Επιθυμητής Κουλτούρας
  5. Αλλαγή Δομών και Διαδικασιών που επηρεάζουν συμπεριφορές
  6. Σταθεροποίηση της Νέας Κουλτούρας
  7. Πώς κατά την πρόσληψη αξιολογείται η Κουλτούρα του Υποψηφίου Πρόσληψη
  8. Πώς εντοπίζονται τα εμπόδια της Εφαρμογής της επιθυμητής Κουλτούρας
  9. Πώς συνδέεται το Σύστημα Αξιολόγησης με την Επιθυμητή Κουλτούρα
  10. Ο ρόλος του HRM στη Διαμόρφωση της Κουλτούρας
  11. Έρευνες στο προσωπικό σχετικά με την επικρατούσα Κουλτούρα (Personnel Surveys)
  12. Εργαλεία, Έντυπα, Ασκήσεις και Καλές Πρακτικές : Βιωματικές Ασκήσεις για την Κουλτούρα Πελατοκεντρικότητας , Συνέπειας , Ανάπτυξης Προσωπικού , Διαχείρισης Αλλαγών

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων (Motor Oil, Ciba Geigy, Tosho της Mitsubishi) με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας του Coaching, των Ανωτάτων Διευθυντικών Στελεχών για τη Διαχείριση του Χρόνου και τον Προγραμματισμό, αθώς και την Παρακίνηση των Ανθρώπων.

Ελισάβετ Γεωργίου, Γεωργίου Ελισάβετ, Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσης.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο του Σεμιναρίου "Διαχείριση Αλλαγών και Διαμόρφωση Εταιρικής Κουλτούρας"
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου
  •  Έντυπα, Εργαλεία, Check Lists και πρότυπες Περιγραφές Θέσεων Εργασίας
  •  Ολοκληρωμένο Εργαλείο Διάγνωσης Προβλημάτων σε κάθε τομέα του HRM
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 340 ευρώ Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Τηλέφωνο
210 81 43 341
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Grand Hotel Palace
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Ζήλη Δημητριάδη

 

 

Χάρτης


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!