Τηλέφωνο | 210 81 43 341 |
---|---|
apt@aptraining.gr | |
Ιστοσελίδα | www.aptraining.gr |
Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν το καλό εργασιακό κλίμα που είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε σε μια περίοδο με έντονες δυσκολίες και συνεχείς πιέσεις το εργατικό δυναμικό μιας Επιχείρησης να μπορέσει να ανταποκριθεί άμεσα, ευέλικτα και παραγωγικά.
Πολλές φορές η παραγνώριση αυτών των παραμέτρων επηρεάζει τις σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων με αποτέλεσμα συγκρούσεις, προστριβές και αντιπαραθέσεις. Επιπλέον, οι οικονομικές και προσωπικές δυσκολίες δεν επηρεαζουν μόνο τις διαπροσωπικές σχέσεις, αλλά διαταράσουν και την εσωτερική κατάσταση των εργαζομένων με άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγικότητά τους. Κατά συνέπεια η ανάγκη ενίσχυσης των κινήτρων τους και κυρίως των εσωτερικών κινήτρων είναι χρήσιμη και αναγκαία.
Με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρουμε όχι μόνο μια θεωρητική προσέγγιση του εργασιακού κλίματος, αλλά πρακτικές λύσεις μέσα από σύγχρονες επιστημονικές τεχνικές και βιωματική εμπειρία μέσω ασκήσεων και αφηγηματικών μεθόδων (story telling). Στόχος μας είναι οι συμμετέχοντες, ως φορείς θετικών συμπεριφορών και δράσεων να συνεισφέρουν στη βελτίωση των εργασιακών σχέσεων της Επιχείρισης και του ευρύτερου εργασιακού κλίματος προωθώντας τη συνεργατικότητα ως βασικό στοιχείο στο σχηματισμό των βέλτιστων εργασιακών σχέσεων.
Πιο συγκεκριμένα, στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται οι παράμετροι του Εργασιακού Κλίματος και οι καλές πρακτικές βελτίωσης του, τα αίτια και η αποτελεσματική διαχείριση των Εργασιακών συγκρούσεων , η δυναμική της ομάδας, η σπουδαιότητα της αποτελεσματικής επικοινωνίας και το μοντέλο της μη αυταρχικής επικοινωνίας, οι μεθόδοι κινητοποίησης του Προσωπικού, καθώς και τεχνικές ανάπτυξης της συνεργατικότητας μεταξύ των εργαζομένων.
Επιπλέον, σε κάθε θεματική που προαναφέρθηκε θα γίνονται βιωματικές ασκήσεις και παρουσίαση case studies για την επίτευξη καλύτερης κατανόησης και ενεργητικότερης αλληλεπίδρασης μεταξύ των εκπαιδευομένων.
Το Σεμινάριο απευθύνεται στους Γενικούς Διευθυντές, στα Στελέχη του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, στους Διευθυντές όλων των τομέων, καθώς και σε όλα τα Στελέχη είτε ασκούν Διοίκηση είτε όχι.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
3. ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
4. ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ
5. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
6. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων (Motor Oil, Ciba Geigy, Tosho της Mitsubishi) με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας του Coaching, των Ανωτάτων Διευθυντικών Στελεχών για τη Διαχείριση του Χρόνου και τον Προγραμματισμό, αθώς και την Παρακίνηση των Ανθρώπων.
Ελισάβετ Γεωργίου, Γεωργίου Ελισάβετ, Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσης.