Τηλέφωνο | 210 81 43 341 |
---|---|
apt@aptraining.gr | |
Ιστοσελίδα | www.aptraining.gr |
Η APTraining για ολόκληρη την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, θα προσφέρει στις Επιχειρήσεις και στους Οργανισμούς τα σεμινάρια της ζωντανά και διαδικτυακά, μέσω ειδικής πλατφόρμας, με έκπτωση της τάξης του 30%, προκειμένου να συμβάλλει στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού και στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου όσων εργάζονται εξ' αποστάσεως.
Το Σεμινάριο αυτό, είναι ένα εντατικό Workshop στο οποίο παρουσιάζονται βήμα προς βήμα όλες οι δραστηριότητες ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος HRM. Η προσέγγιση είναι Διεργασιοκεντρική, δηλαδή καταγράφονται όλα τα βήματα των δραστηριοτήτων του HRM. Σε κάθε δραστηριότητα παρουσιάζονται οι απαραίτητες Εισροές και Εκροές των Πληροφοριών, ο τρόπος σύνδεσης τους με το ERP της Εταιρείας, τα Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου, οι Καλές Πρακτικές - Αρχές και οι σημαντικότεροι παγκοσμίως Δείκτες.
Όπως είναι γνωστό, ο σύγχρονος Ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης, ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες Δεξιότητες και τις κατάλληλες Συμπεριφορές (Κουλτούρα), προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι Στρατηγικοί Στόχοι του Οργανισμού.
Κρίσιμα θέματα όπως, η επιλογή του κατάλληλου Προσωπικού, οι Πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Προσωπικού, η Διαχείριση των Αλλαγών, τα Συστήματα Κινήτρων, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών και Case Studies, που εμπεδώνονται μέσα από βιωματικές Ασκήσεις.
Παρέχονται Εργαλεία, υπό μορφή CheckList και Excel, που δίνουν τη δυνατότητα Αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM, καθώς και εμφάνισης των Δεικτών Μέτρησης Απόδοσης HRM που τα Συστήματα Αριστείας προτείνουν. Έτσι η Διοίκηση του κάθε Οργανισμού θα είναι σε θέση να ακτινογραφεί διαρκώς το Επίπεδο Ποιότητας της Λειτουργίας του HRM, προκειμένου να σχεδιαστούν Δράσεις Βελτίωσης.
Επίσης, παρουσιάζονται Videos στα οποία οι Ομάδες καλούνται να παρουσιάσουν τα εντοπιζόμενα Λάθη και να συζητηθούν τα Best Practices.
Με βάση τις ελλείψεις που θα εντοπισθούν, σχεδιάζονται και υλοποιούνται οι απαραίτητες Βελτιώσεις, ενισχύοντας έτσι τον σύγχρονο Ρόλο του HRM.
Το Σεμινάριο αυτό, έχει Στόχο να δώσει την απαραίτητη τεχνογνωσία στα Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών, που επιθυμούν:
To Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Γενικούς Διευθυντές και Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων, Διευθυντές HRM, Στελέχη υπεύθυνα για τη Διαχείριση της Απόδοσης των Εργαζομένων και τη Βελτίωση του εργασιακού κλίματος του Τμήματός τους. Απευθύνεται επίσης, στους Διευθυντές Ποιότητας που θα τους βοηθήσουν να διευρύνουν το βάθος των Εσωτερικών Ελέγχων στον τομέα HRM και να εμπλουτίσουν την Αξιολόγηση πέρα από τις τετριμμένες Ερωτήσεις για την Εκπαίδευση και την Ένταξη του Προσωπικού στην Εταιρεία - Οργανισμό.
1η Ημέρα
1.Σχεδιασμός Ανθρώπινου Δυναμικού
2. Τα Μυστικά της Επιτυχημένης Συνέντευξης για Πρόσληψη
3. Διαχείριση Απόδοσης Προσωπικού - Αξιολόγηση - Ανάπτυξη
2η Ημέρα
4. Σχεδιασμός Συστήματος Παροχής Κινήτρων και Παρακίνησης Προσωπικού
5. Διατήρηση Προσωπικού Υψηλής Απόδοσης (Talent Management)
6. Πώς διαμορφώνεται το καλό Εργασιακό Κλίμα και η κατάλληλη Κουλτούρα (Σύστημα Συμπεριφορών)
7. Δείκτες Απόδοσης Συστήματος HRM
8. Έρευνες στο Προσωπικό (Personnel Surveys)
9. Πλάνο Εγκατάστασης Συστήματος HRM από μηδενικής βάσης ή Συμπλήρωσης και Βελτίωσης Υφισταμένου
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Ελισάβετ Γεωργίου, Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσής.