Web Marketing

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

Web Marketing 

 

Οι ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδίκτυο δημιουργούν αλλαγές με πολύ μεγάλες ταχύτητες, οι οποίες επηρεάζουν τις επιχειρήσεις σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα τους και κυρίως στο μέλλον τους και στην προοπτική τους.

Για να μπορέσουν να αδράξουν τις ευκαιρίες του διαδικτύου, θα πρέπει να εντάξουν τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου και το Web Marketing σαν μια κεντρική λειτουργία της επιχείρησης και όχι σαν ένα βοηθητικό μέσο.

Για να το επιτύχουν αυτό θα πρέπει να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία και αποτελεί τον κορμό του πρώτου (Α) μέρους του σεμιναρίου. Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστεί το πως πρέπει να δράσουν στρατηγικά για να ενσωματώσουν έγκαιρα τα διαθέσιμα μέσα και να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες, ώστε να αναπτύξουν τη σωστή Στρατηγική στον Ψηφιακό κόσμο.

Στο δεύτερο (Β) μέρος αναλύονται οι δυνατότητες των καναλιών του Web Marketing και το πώς μετριέται η αποτελεσματικότητά τους, ώστε να επιλέγεται ένα μείγμα προώθησης με το οποίο επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ

  • Ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων που έχουν την ευθύνη αποφάσεων στρατηγικής και επιχειρηματικών & οργανωτικών αλλαγών ή ενσωμάτωσης και αξιοποίησης των τεχνολογικών εξελίξεων
  • Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων που έχουν την ευθύνη για την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησής τους
  • Ανώτερα και ανώτατα Στελέχη άλλων Διευθύνσεων που έχουν την ευθύνη της επιλογής του μείγματος Προώθησης της Επιχείρησής τους

ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Ενημερωθούν για την κρισιμότητα της έγκαιρης και ολοκληρωμένης δημιουργίας των απαραίτητων υποδομών και κουλτούρας για την προσαρμογή της επιχείρησης στην ψηφιακή εποχή, προκειμένου να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά τις ευκαιρίες που δημιουργούνται
  • Αντιληφθούν την αναγκαιότητα ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, αποτελώντας στο εξής βασικό συστατικό της
  • Λάβουν γνώση των αποτελεσματικών μεθοδολογιών και των μοντέλων μετάβασης της επιχείρησης στην ψηφιακή εποχή και θα είναι σε θέση να τα εφαρμόσουν
  • Ενημερωθούν για τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και πως συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση της αγοράς – στόχου
  • Εντάξουν επιτυχημένα στην επιχείρησή τους τη λογική της αξιοποίησης των τεχνολογιών αυτών
  • Αντιληφθούν τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας μιας online καμπάνιας
  • Ενημερωθούν για το ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης ανά κλάδο
  • Μελετήσουν επιτυχημένα παραδείγματα αξιοποίησης των δυνατοτήτων αυτών από επιχειρήσεις διαφορετικού κλάδου και μεγέθους
  • Γνωρίσουν τον τρόπο δημιουργίας αυτόματων αναφορών απόδοσης της κάθε καμπάνιας, ώστε κάθε φορά να αξιολογούνται αντικειμενικά οι ψηφιακές δράσεις προώθησης και να επιλέγεται η κατάλληλη
  • Είναι σε θέση να επιλέγουν το κατάλληλο μείγμα προώθησης της επιχείρησής τους με βάση τις νέες δυνατότητες και μετρήσιμα αποτελέσματα
  • Συνθέσουν το κατάλληλο μείγμα μέσων (Google Adwards, Facebook Ads, Social media, E-mail Marketing, Linkedin Ads κλπ.) για την μεγιστοποίηση της απόδοσης και τη μέτρηση της συμβολής του κάθε μέσου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. DIGITAL: FROM THE SIDELINES TO CENTER STAGE

  • Η εξέλιξη των ψηφιακών μέσων
  • Η ταχύτητα των ψηφιακών αλλαγών και οι επιδράσεις στις επιχειρήσεις
  • Τα ψηφιακά μέσα στο κέντρο της στρατηγικής των επιχειρήσεων
  • Περιπτώσεις θετικών και αρνητικών επιδράσεων των ψηφιακών αλλαγών
  • Μοντέλα και μεθοδολογίες ψηφιακής μετάβασης των επιχειρήσεων
  • Δημιουργώντας την επιτυχημένη επιχείρηση στην ψηφιακή εποχή
  • Τα κρίσιμα σημεία της ψηφιακής μετάβασης

Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ WEB MARKETING

  • Google Adwords (Remarketing, Display, Search)
  • Facebook, Linkedin Διαφημίσεις
  • Email Marketing
  • Νέες τάσεις – άλλα κανάλια προώθησης
  • Μέτρηση Αποδοτικότητας
  • Επιλογή μείγματος προώθησης για B2B, B2C
  • Παραδείγματα από επιτυχημένες και αποτυχημένες καμπάνιες
  • Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Δραϊνάκης Εμμανουήλ, Κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει διατελέσει Chief Executive Officer στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», καθώς και Chief Executive Officer & Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στην εταιρεία «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.» Επίσης, διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες στο χώρο των Πωλήσεων και στην Οργάνωση & Ανάπτυξη Ομάδων και Δικτύων Πωλήσεων σε διαφορετικές εταιρείες.Ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Πωλήσεων της Siemens και μετά από επιτυχημένες εμπειρίες σε διάφορες εταιρείες ανέλαβε, ως Γενικός Διευθυντής την ευθύνη του Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ, του μεγαλύτερο Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής στην χώρα μας, καθώς και των Ομάδων B2B Πωλήσεων. Μέχρι πρόσφατα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», είχε την ευθύνη για τη μεγαλύτερη ομάδα Πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία αριθμούσε περί τους 250 πωλητές (premise & tele).
Διαθέτει πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία ως εισηγητής σε σεμινάρια που αφορούν τις Δραστηριότητες του Marketing και τον σχεδιασμό του Marketing Plan .
Παράλληλα έχει υλοποιήσει, ως εξωτερικός σύμβουλος, σημαντικά έργα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης ομάδων πωλήσεων, Σχεδιασμού και υλοποίησης Marketing Plan που περιλαμβάνει και δράσεις Web Marketing ενώ διδάσκει σε εξειδικευμένα σεμινάρια Πωλήσεων και Marketing από το 1987 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Παναγιώτης Σταθόπουλος, Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της Εταιρείας, καθώς και για την οργάνωση σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία λύνοντας προβλήματα κάθε φύσης και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κάθε Οργανωσης. Έχει μεγάλη Εμπειρία στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων Εφαρμογών και έχει επανειλημμένα υλοποιήσει Projects για την αξιοποίηση τους με αποτέλεσμα μεγάλη ταχύτητα στην ροή των Πληροφοριών.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου