Applied Professional Training - APT

Συμμετοχή σε Εκθέσεις: Ποιοτική Παρουσία & Υψηλές Επιδόσεις

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

Συμμετοχή σε Εκθέσεις: Ποιοτική Παρουσία & Υψηλές Επιδόσεις

 

Παρά τη ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας, των Ηλεκτρονικών Μέσων Marketing (Web Marketing) και των ποικίλων μεθόδων διαφημίσεων, η δια ζώσης προβολή των Προϊόντων / Υπηρεσιών μέσω Εμπορικών Εκθέσεων, παραμένει παγκοσμίως ένας αναντικατάστατος τρόπος επιτυχημένης προβολής των Επιχειρήσεων, καθώς σε αυτές αναπτύσσονται σχέσεις με νέους πελάτες, ισχυροποιούνται οι δεσμοί με υφιστάμενους, ενώ παρουσιάζονται σημαντικές ευκαιρίες πωλήσεων.

Οι Επιχειρήσεις με την κατάλληλη προετοιμασία στο επίπεδο της Ποιοτικής Παρουσίας και Επικοινωνίας στις Εμπορικές Εκθέσεις, δίνουν ένα στίγμα Υψηλού Επιπέδου, σε σχέση με εκείνες που δεν έχουν προετοιμαστεί με επαγγελματικό τρόπο, έχουν στήσει με προχειρότητα τα εκθέματά τους και η υποδοχή των Επισκεπτών και προβολή των Προϊόντων / Υπηρεσιών εκπέμπουν εικόνα μετριότητας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

 Σε επιχειρηματίες και στελέχη που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη της συμμετοχής τους σε Εμπορικές Εκθέσεις και να αναβαθμίσουν την εικόνα της Εταιρείας τους σε αυτές.

ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ:

Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Βελτιώσουν την Τεχνική Επικοινωνίας με τον Εμπορικό Επισκέπτη και την Τεχνική Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας
  • Υλοποιήσουν ποιοτική επικοινωνία προς τους πελάτες και το κοινό, στον κατάλληλο χρόνο πριν την έκθεση
  • Αντιληφθούν τον ρόλο των Εμπορικών Εκθέσεων, εκτός από Εργαλείο Πωλήσεων και ως Εργαλείο του Marketing
  • Αναδείξουν τη δυναμική του Εκθεσιακού Stand στην προβολή της Εταιρικής Ταυτότητας και προώθησης των συμφερόντων της εταιρείας τους
  • Μεγιστοποιήσουν τα Οφέλη απο την παρουσία της εταιρείας τους σε Εκθέσεις
  • Είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για τη συμμετοχή της Εταιρείας στις Εκθέσεις
  • Σχεδιάσουν την παρουσία της εταιρείας και του προσωπικού τους στην Έκθεση
  • Καθορίσουν κανόνες και οδηγίες για το προσωπικό τους (στην υποδοχή, στην επικοινωνία, στην παρουσία στον χώρο κλπ)
  • Σχεδιάσουν με αποτελεσματικό τρόπο, το layout των Εκθεμάτων, αποφεύγοντας συνήθη λάθη
  • Σχεδιάσουν και να προγραμματίσουν με λεπτομέρεια τη συμμετοχή τους
  • Υλοποιήσουν τις απαιτούμενες Δράσεις μετά την Έκθεση
  • Αξιολογήσουν τα αποτελέσματα, μέσα από Δείκτες Απόδοσης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Α) Η προετοιμασία πριν την Έκθεση

  • Η επιλογή της κατάλληλης Έκθεσης
  • Η συμμετοχή στην Έκθεση ως project
  • Στόχοι και Κριτήρια Επιτυχίας
  • Διαφοροποίηση από τον Ανταγωνισμό
  • Οι Κίνδυνοι και η Αντιμετώπιση τους
  • Ρόλος και Σημασία των Εμπορικών Εκθέσεων στη μελέτη των τάσεων στην αγορά
  • Προϋπολογισμός
  • Επιλογή των εκπροσώπων των Εταιρειών
  • Η Διακόσμηση του stand
  • Προετοιμασία Οπτικοακουστικών Μέσων
  • Η επιλογή των προϊόντων που θα τοποθετηθούν
  • Η Χωροθέτηση (layout) των Εκθεμάτων - Συνήθη λάθη
  • Προωθητικές ενέργειες πριν την Έκθεση (newsletters, προσκλήσεις, Δελτία Τύπου κ.α.)
  • Επικοινωνία με πελάτη
  • Η Εκπαίδευση των εκπροσώπων

Β) Η συμμετοχή στην Έκθεση

  • Εξωτερική Παθητική ζώνη επικοινωνίας, ο ρόλος του stand και η σημασία του στην προσέλκυση επισκεπτών
  • Εσωτερική ζώνη επικοινωνίας, ο ρόλος του Merchandising και των Επιδείξεων (Happenings) κ.α.
  • Ενεργητική Επικοινωνία με τον Εμπορικό Επισκέπτη και η σημασία της προσαρμογής:
    • Στην Εθνική του ιδιοσυγκρασία (κουλτούρα)
    • Στην Ατομική του ιδιοσυγκρασία (Τυπολογία και Συμπεριφορά)
  • Κανόνες & Καλές Πρακτικές για τους εκπροσώπους της Εταιρείας:
    • Πώς υποδεχόμαστε τους επισκέπτες
    • Στάση του Σώματος
    • Dress Code
    • Πώς ανοίγουμε τη συνομιλία
    • Πώς κλείνουμε τη συνομιλία
    • Τόνος της Φωνής
    • Τύποι Ερωτήσεων
    • Πώς θα καταφέρουμε να συλλέξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών
  • Προωθητικό Υλικό κατά τη διάρκεια της Έκθεσης (Φυλλάδια, κάρτες, κονκάρδες κλπ)
  • Συλλογή πληροφοριών για τον Ανταγωνισμό
  • Συνήθη Λάθη στις συμπεριφορές των εκπροσώπων

Γ) Δράσεις μετά την Έκθεση

  • Αξιολόγηση Ενδιαφέροντος του Πελάτη
  • Κατηγοριοποίηση Επισκεπτών
  • Πλάνο Επικοινωνίας με Επισκέπτες
  • Προωθητικές Ενέργειες μετά την Έκθεση
  • Αναφορές – Δείκτες
  • Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ιωάννης Κριτσωτάκις, Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει άνω των 25 ετών εμπειρία στις Εμπορικές Εκθέσεις, στο Marketing & την Επικοινωνία, με πλούσιο συγγραφικό έργο ανάλογων βιβλίων (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Οι Πελάτες φέρνουν τα Κέρδη, Νικητές οι Πωλητές που Αγαπούν οι Πελάτες κ.α).

ΠEΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  •  Η Παρουσίαση του σεμιναρίου
  •  CD με 45 Ερωτήσεις / Απαντήσεις που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα της συμμετοχής σε Έκθεση
  •  Εργαλεία για τον Προγραμματισμό και Υλοποίηση Δράσεων πριν και μετά την Έκθεση
  •  Εργαλεία Κοστολόγησης και Απολογισμού Συμμετοχής σε Έκθεση
  •  Εργαλεία Διαχείρισης και Αξιολόγησης Επισκεπτών
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!