Ξενοδοχείο Crowne Plaza,
Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και συστηματικό τρόπο, χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων, ασκήσεις και Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα ενός Marketing Plan.
Με ένα άρτιο Marketing Plan η Επιχείρηση ξεκαθαρίζει τον τρόπο που διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, σχεδιάζει μια αποτελεσματική Εμπορική Πολιτική, επιλέγει τα αποδοτικότερα κανάλια διανομής, απευθύνεται με ακρίβεια στο Target group και είναι σε θέση να διαμορφώσει πελατοκεντρικές σχέσεις που αυξάνουν τη διαχρονική αξία του πελάτη αλλά και το μερίδιο αγοράς.
Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται επίσης Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Δράσεων, ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο Σχεδίων Δράσης ανά τομέα που πρέπει να υλοποιηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι του Οργανισμού. Τα σχέδια αυτά παρακολουθούνται ως προς την υλοποίησή τους και μετριέται η αποτελεσματικότητά τους μέσω κατάλληλων Δεικτών.
Επίσης, θα παρουσιαστούν σύγχρονα Εργαλεία Geomarketing όπου αναλύονται γεωγραφικά τα διάφορα μεγέθη και χαρακτηριστικά της επιχείρησης ή και του Ανταγωνισμού (π.χ. τζίρος ανά περιοχή κ.α.), καθώς και της αγοράς (π.χ. πληθυσμός, σημεία πώλησης κ.α.), ώστε να προκύψουν οι ευκαιρίες ανάπτυξης, όπως στην κατωτέρω ενδεικτική εικόνα:
Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν:
Επίσης, στους συμμετέχοντες θα δοθεί Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα Marketing Plan, στο οποίο θα μπορούν να βασιστούν, ώστε να σχεδιάσουν ή να βελτιώσουν το αντίστοιχο της επιχείρησής τους.
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Γ. ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ TARGET GROUP
Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING & ΠΛΑΝΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δ1. Κατευθύνσεις Στρατηγικής
Δ2. Στρατηγικοί Στόχοι Marketing & Πλάνα Υλοποίησης
Ε. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ MARKETING PLAN
ΣΤ. DIGITAL MARKETING
Δραϊνάκης Εμμανουήλ,Κάτοχος Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ανώτατο Στέλεχος Οργανισμών, όπως Χρυσός Οδηγός, ΕΛΤΑ κα. Ως Διευθύνων Σύμβουλος του Χρυσού Οδηγού, υλοποίησε το Πλάνο Μετάβασης και την Προσαρμογή της εταιρικής Οργανωτικής Δομής στις απαιτήσεις των Online και Digital δραστηριοτήτων και Marketing.
Κόστος Συμμετοχής: 400 ευρώ Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,06%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 27 Απριλίου 2017