Το Marketing Plan στην Πράξη

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Πεμ, 4 Μάι 2017 09:30 - 17:00

Ξενοδοχείο Crowne Plaza,
Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

ΤΟ MARKETING PLAN ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και συστηματικό τρόπο, χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων, ασκήσεις και Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα ενός Marketing Plan.

Με ένα άρτιο Marketing Plan η Επιχείρηση ξεκαθαρίζει τον τρόπο που διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, σχεδιάζει μια αποτελεσματική Εμπορική Πολιτική, επιλέγει τα αποδοτικότερα κανάλια διανομής, απευθύνεται με ακρίβεια στο Target group και είναι σε θέση να διαμορφώσει πελατοκεντρικές σχέσεις που αυξάνουν τη διαχρονική αξία του πελάτη αλλά και το μερίδιο αγοράς.

Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται επίσης Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Δράσεων, ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο Σχεδίων Δράσης ανά τομέα που πρέπει να υλοποιηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι του Οργανισμού. Τα σχέδια αυτά παρακολουθούνται ως προς την υλοποίησή τους και μετριέται η αποτελεσματικότητά τους μέσω κατάλληλων Δεικτών.

Επίσης, θα παρουσιαστούν σύγχρονα Εργαλεία Geomarketing όπου αναλύονται γεωγραφικά τα διάφορα μεγέθη και χαρακτηριστικά της επιχείρησης ή και του Ανταγωνισμού (π.χ. τζίρος ανά περιοχή κ.α.), καθώς και της αγοράς (π.χ. πληθυσμός, σημεία πώλησης κ.α.), ώστε να προκύψουν οι ευκαιρίες ανάπτυξης, όπως στην κατωτέρω ενδεικτική εικόνα:

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν:

  • Τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει ένα αποδοτικό Marketing Plan.
  • Ποιές πληροφορίες χρειάζονται, από ποιές πήγες θα αναζητηθούν και ποιά Εργαλεία θα χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να γίνει η συλλογή και η επεξεργασία των πληροφοριών αυτών.
  • Με ποιές συγκεκριμένες Διαδικασίες και Εργαλεία θα προσδιορίσουμε το Target Group.
  • Πώς γίνεται η ανάπτυξη Στρατηγικής για τα προϊόντα, την τιμολογιακή πολιτική, τη θέση (κανάλι διανομής και τρόπος προσέγγισης προς τον πελάτη) χρησιμοποιώντας τα νέα Εργαλεία Strategy Map - Balanced Scorecard.
  • Ποιές ενέργειες πρέπει να σχεδιαστούν για την Υλοποίηση του Marketing Plan.
  • Πώς γίνεται η μέτρηση της αποδοτικότητας του Marketing Plan.
  • Τη μεθοδολογία υποστήριξης της Διοίκησης για την αποτελεσματική υλοποίηση του Marketing Plan, μέσω Εργαλείων που τους παρέχονται δωρεάν.
  • Την αναγκαιότητα ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, αποτελώντας στο εξής βασικό συστατικό της.
  • Τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και πως συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση της αγοράς – στόχου.
  • Τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας μιας online καμπάνιας.
  • Τον βαθμό αποτελεσματικότητας των μέσων προώθησης, μέσω παραδειγμάτων αξιοποίησης τους από επιχειρήσεις διαφορετικού κλάδου και μεγέθους.

Επίσης, στους συμμετέχοντες θα δοθεί Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα Marketing Plan, στο οποίο θα μπορούν να βασιστούν, ώστε να σχεδιάσουν ή να βελτιώσουν το αντίστοιχο της επιχείρησής τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Νέες Τάσεις στο Marketing
  • Στατιστικά στοιχεία
  • Η ταχύτητα των ψηφιακών αλλαγών και οι επιδράσεις στις επιχειρήσεις

Β. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

  • Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος
  • Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος
  • Ανάλυση ανταγωνισμού
  • Ανάλυση αναγκών και συμπεριφοράς πελατών
  • Check List για την ανάλυση της παρούσας κατάστασης

Γ. ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ TARGET GROUP

  • Κριτήρια Τμηματοποίησης Καταναλωτικών Αγορών
  • Κριτήρια Τμηματοποίησης Βιομηχανικών Αγορών
  • Διαδικασία Επιλογής Τμήματος Αγοράς ως Target Group

Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING & ΠΛΑΝΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Δ1. Κατευθύνσεις Στρατηγικής

  • Ανάπτυξη αγοράς με υπάρχοντα Προϊόντα
  • Ανάπτυξη νέων Προϊόντων

Δ2. Στρατηγικοί Στόχοι Marketing & Πλάνα Υλοποίησης

  • Τα προϊόντα - Brand Management
  • Τα κανάλια Διανομής
  • Τα Logistics του Marketing Plan
  • Το Customer Service
  • Ο καθορισμός τιμολογιακής Πολιτικής
  • Ο υπολογισμός του νεκρού Σημείου
  • Η προώθηση των Προϊόντων/Υπηρεσιών
  • Το άνοιγμα νέων Σημείων
  • Η ανάπτυξη νέων Προϊόντων

Ε. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ MARKETING PLAN

  • Προβλέψεις Πωλήσεων - Προϋπολογισμός
  • Αναλυτικός Σχεδιασμός Πλάνων Υλοποίησης
  • Εφαρμογή του Action Plan & Παρακολούθηση
  • Αποκλίσεις από Budget / Πλάνα Υλοποίησης
  • Geomarketing: Σύνδεση χωρικών δεδομένων και δεδομένων δραστηριότητας Πωλητών
  • Δείκτες μέτρησης Αποδοτικότητας
  • Marketing Plan Audit

ΣΤ. DIGITAL MARKETING

  • Δημιουργώντας την επιτυχημένη επιχείρηση στην ψηφιακή εποχή
  • Τα κρίσιμα σημεία της ψηφιακής μετάβασης
  • Επιλογή μείγματος προώθησης για Β2Β, Β2C
  • Παραδείγματα απο επιτυχημένες & αποτυχημένες καμπάνιες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δραϊνάκης Εμμανουήλ,Κάτοχος Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ανώτατο Στέλεχος Οργανισμών, όπως Χρυσός Οδηγός, ΕΛΤΑ κα. Ως Διευθύνων Σύμβουλος του Χρυσού Οδηγού, υλοποίησε το Πλάνο Μετάβασης και την Προσαρμογή της εταιρικής Οργανωτικής Δομής στις απαιτήσεις των Online και Digital δραστηριοτήτων και Marketing.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου "Το Marketing Plan στην Πράξη"
  •  Η Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα Marketing Plan
  •  Πολύ εύχρηστα και Ολοκληρωμένα Εργαλεία για την παρακολούθηση των πλάνων υλοποίησης
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 400 ευρώ Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,06%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Τηλέφωνο
210 81 43 341
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Ξενοδοχείο Crowne Plaza
Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Μάγδα Αποστολίδου

 

 

Χάρτης