Applied Professional Training - APT

Visual Merchandising (VM) Καταστήματος

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

VISUAL MERCHANDISING (VM) ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.

Στόχος του είναι να προσφέρει μία ολοκληρωμένη και συστηματική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Visual Merchandising (VM), οι οποίες στοχεύουν στη διέγερση των Συναισθημάτων και Αισθήσεων που συμμετέχουν στη δημιουργία Εικόνας, στην Απόφαση Επίσκεψης, στην Πραγματοποίηση Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.

Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, με αποτέλεσμα Πιστούς Πελάτες, και σημαντική αύξηση της μέσης Απόδειξης.

Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται παραδείγματα λανθασμένων εικόνων προϊόντων και καλούνται να προτείνουν βελτιώσεις. Ταυτόχρονα προβάλλονται επιτυχημένες παρουσιάσεις ποικίλων προϊόντων.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το Visual Merchandising για να δημιουργούν Ανταγωνιστική Εικόνα, να δημιουργούν Πιστούς Πελάτες και να αυξάνουν τη μέση Απόδειξή τους
  • Θα γνωρίσουν τη Mεθοδολογία, με την οποία μπορούν να δημιουργούν μία Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης διεγείροντας Συναισθήματα και Αισθήσεις
  • Θα μπορούν να Κτίζουν την Εικόνα Τιμής μέσω του Visual Merchandising
  • Θα είναι σε θέση να αξιολογούν την Απόδοση των Μεταβλητών του Visual Merchandising

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. Εισαγωγή στο Visual Merchandising (VM)

  • Η έννοια της Διαχείρισης Ορατότητας
  • Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία Εικόνας Καταστήματος
  • Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και Αισθήσεων (όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή) στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
  • Ο ρόλος του υποσυνείδητου και η διέγερσή του μέσω του Visual Merchandising (VM)
  • Μεταβλητές Visual Merchandising (VM)
  • Σταθερό Merchandising: Βιτρίνα, Layout Καταστήματος, Ροές Πελατών, Γειτνίαση Κατηγοριών, Κατηγορίες Μαγνήτες, Γόνδολες
  • Μεταβλητό Merchandising: Stands/Προβολές, Πλανόγραμμα Ραφιών

2. Στρατηγική Visual Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας

  • Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί Πωλήσεις
  • Η Στρατηγική Ανταγωνιστικής Εικόνας
  • Ευκολία Πρόσβασης, Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών
  • Συγκριτική Αξιολόγηση συνολικής Εικόνας και Διαδικασία Επιλογής Δικτύου από Πελάτη
  • Ευθυγράμμιση Στρατηγικής Εικόνας με Layout Καταστήματος και Merchandising
  • Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
  • Γειτνίαση Κατηγοριών, Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
  • Case study «Ευθυγράμμιση Visual Merchandising με Εικόνα Καταστήματος»

3. Κτίσιμο Εικόνας Τιμής μέσω Visual Merchandising (VM)

  • Επιλογή Ανταγωνιστικών Προσφορών/Ενεργειών
  • Στήσιμο και Σηματοδότηση Προσφορών/Ενεργειών
  • Διαχείριση Φυλλαδίων για Κτίσιμο Εικόνας Τιμής

4. Visual Merchandising και Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης

  • Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης
  • Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει αποφασιστικά την Εικόνα και την Πιστότητα
  • Πώς το Visual Merchandising δημιουργεί την Εμπειρία Επίσκεψης μέσω της διέγερσης Συναισθημάτων & Αισθήσεων

5. Visual Merchandising & Αύξηση Απόδειξης

  • Ευκαιρία Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας
  • Αυθόρμητες και Προγραμματισμένες Αγορές
  • Ανάπτυξη Πωλήσεων Κατηγοριών Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών
  • Στήσιμο, Σηματοδότηση Βιτρίνας και Προωθητικές Ενέργειες

6. Αξιολόγηση μεταβλητών Visual Merchandising

  • Αξιολόγηση VM στη δημιουργία Εικόνας και την Πιστότητα
  • Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος
  • Δείκτες Merchandising : Αύξηση Πωλήσεων και διείσδυσης Κατηγορίας/Προϊόντων, Απόδοση ανά μέτρο, θέση και τετραγωνικό μέτρο, Γύρισμα Κατηγορίας/Προϊόντος.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Βέργας Δημήτρης, Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις «Visual Merchandising (VM) Καταστήματος»
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εργαλεία Mystery Shopping
  •  Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
  •  Εργαλεία Κερδοφορίας Καταστήματος
  •  Εργαλεία Διαχείρισης Ταμειακού Προγραμματισμού
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!