Τηλέφωνο | 210 81 43 341 |
---|---|
apt@aptraining.gr | |
Ιστοσελίδα | www.aptraining.gr |
Σε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης.
Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για Πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του Πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της Αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης Πωλήσεων, την προσέγγιση νέων Πελατών και την ανάπτυξη νέων Προϊόντων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο ουσιαστικά αποτελεί έναν οδηγό έμπνευσης για τις Επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν συγκεκριμένες Διαδικασίες Marketing, ώστε να εισάγουν και να αναπτύξουν τις βασικές Λειτουργίες του, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στις μεγάλες Επιχειρήσεις να εμπλουτίσουν τις Διαδικασίες τους, αλλά και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες.
Α. Τομείς Marketing Audit
Β. Το Marketing Audit ως Προϋπόθεση για την Εκπόνηση & Υλοποίηση του Business Plan
Γ. Τα Βήματα και οι Τεχνικές Marketing Audit
Δ. Πώς τα αποτελέσματα του Marketing Audit οδηγούν σε συγκεκριμένες Δράσεις
Ε. Μέτρηση αποτελεσματικότητας τρόπων προώθησης
ΣΤ. Ενσωμάτωση Marketing Audit στις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις κατά ISO 9001:2008 ως τρόπος διασφάλισης Λειτουργίας Marketing
Ζ. Reporting Διεργασιών Marketing - Δείκτες
Κιούσης Θωμάς, Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Έχει εργαστεί σε μεγάλους Οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα και διαθέτει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στους τομείς της εκπαίδευσης, του marketing και των χρηματοοικονομικών.