Applied Professional Training - APT

Πιστοποίηση Στελέχους Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Θεσσαλονίκη)

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

Προμηθειών - Αποθήκης - Διανομής

Τετάρτη 13, Πέμπτη 14 και Παρασκευή 15 Ιουνίου

Το σεμινάριο αυτό οδηγεί στην πιστοποίηση των Στελεχών Εφοδιαστικής Αλυσίδας, μέσα από Εκπαίδευση και συμμετοχή σε σχετικές εξετάσεις (την τρίτη ημέρα). Η πιστοποίηση δίδεται βάσει του ISO 17024 με τρόπο αμερόληπτο και αντικειμενικό, στα πλαίσια μιας Διαδικασίας στην οποία ο Φορέας Πιστοποίησης τελεί υπό την εποπτεία του ΕΣΥΔ.

Κατωτέρω αναφέρονται η Φιλοσοφία, οι Ενότητες και τα Εργαλεία στους Τομείς των:

  1. Προμηθειών
  2. Αποθήκης
  3. Διανομής - Διαχείρισης Αποθεμάτων

1.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Το τμήμα αυτό του σεμιναρίου αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες Πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων Υλικών – Υπηρεσιών. Αξιοποιούνται τα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.

Παρουσιάζονται Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως: Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές Σχέσεων με τους Προμηθευτές και πώς μπορεί να επωφεληθεί μια επιχείρηση από την ανάπτυξη συνέργειας, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η Εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τη Μεθοδολογία Έρευνας Αγοράς σε διεθνές επίπεδο προκειμένου να διασφαλίζονται κατά τον καλύτερο τρόπο τόσο το χαμηλότερο δυνατό Κόστος όσο και η βέλτιστη Ποιότητα.
  • Θα είναι σε θέση να μειώσουν τα Κόστη Προμηθειών εφαρμόζοντας Τεχνικές, οι οποίες παρουσιάζονται εμπλουτισμένες με Παραδείγματα και Case Studies όπως:
    • Προσέγγιση Ολικού Κόστους
    • Value Analysis για τη Μείωση του Κόστους
    • Ολικό Κόστος χρόνου ζωής Προϊόντος

Έτσι θα εκτιμούν όλες τις διαστάσεις του Κόστους Προμηθειών (πέραν της τιμής αγοράς).

  • Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία σχεδιασμένα από την Εταιρεία μας που θα τους δοθούν δωρεάν για να αξιολογούν τους Προμηθευτές:
    • Ιστογράμματα
    • Διαγράμματα Ελέγχου (Control Charts)
  • Θα βοηθηθούν στην εξάσκηση των διαπραγματευτικών τους δεξιοτήτων, όπου με Role Playing και Case Studies καθορίζονται οι Κόκκινες Γραμμές, οι Στόχοι και η BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) για επιτυχημένες Αγορές και σύναψη αμοιβαίως επωφελών Συμβάσεων με Προμηθευτές.
  • Θα εξοικειωθούν με την ορολογία των INCOTERMS προκειμένου να διασφαλίσουν την ακριβή εκτέλεση Συμβολαίων εισαγωγών αποφεύγοντας παρανοήσεις και αμφιλεγόμενες ερμηνείες.
  • Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και θα αυξήσουν τα γυρίσματα Αποθεμάτων μέσω εξειδικευμένου Λογισμικού που εμπεριέχει Μοντέλα Πρόβλεψης και Αριστοποίησης Αποθεμάτων που έχει αναπτύξει η Εταιρεία μας και παρέχεται στους συμμετέχοντες Δωρεάν.
  • Θα κατανοήσουν τους 10 κυριότερους Δείκτες και τις απαιτούμενες αναφορές (Reporting) της Λειτουργίας των Προμηθειών.
  • Θα χρησιμοποιήσουν ένα δυναμικό Εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων όταν προσφέρονται εκπτώσεις Κλίμακας ή όταν τίθενται ζητήματα συναλλαγματικών διαφορών και διακυμάνσεων.
  • Θα εξοικειωθούν με τους τρεις κρίσιμους Οικονομικούς Δείκτες για την Αξιολόγηση της φερεγγυότητας των Προμηθευτών.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Διαδικασίες, Οδηγίες, Απαιτούμενα Αρχεία-Εγχειρίδια
  • Σχέσεις με Προμηθευτές
  • Έρευνα Αγοράς - Global Sourcing
  • Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
  • Οργανωτική Δομή Τομέα Προμηθειών
  • Βελτίωση υφισταμένων Διαδικασιών με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output)

2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

  • Κρίσιμα σημεία σε μια σύμβαση
  • Η Διαχείριση των Claims (Ποινικές Ρήτρες)
  • Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων

3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ

  • Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
  • Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
  • Κόστος Κύκλου ζωής του Προϊόντος
  • Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών

4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

  • Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
  • Αξιολόγηση Προσφορών
  • Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων

5. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

  • Προετοιμασία, Συνήθη σφάλματα
  • Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
  • Κλείσιμο συμφωνίας - Role Playing

6. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

  • Audit τμήματος Προμηθειών - Προμηθευτών
  • Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας Προμηθειών
  • Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Προμηθειών
  • Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα

ΕΡΓΑΛΕΙΑ

  • Ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους Προμήθειας
  • Ολοκληρωμένη εφαρμογή σε Excel για την Αριστοποίηση των Αποθεμάτων
  • Βάση Δεδομένων σε Access για τη Διαχείριση Πληροφοριών Προμηθευτών
  • Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Εκπτώσεων
  • Εφαρμογή σε Excel για την Αξιολόγηση Προμηθευτών
  • Εργαλείο Αξιοποίησης Συναλλαγματικής Ισοτιμίας για την Αξιολόγηση Προσφορών Προμηθευτών
  • Εφαρμογή σύνδεσης Έργων με Προμήθειες Υλικών , Υπηρεσιών και Διαχείρισης Cash Flow

2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Υπεύθυνο και τα Στελέχη της Αποθήκης, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται το Απόθεμα, τον Εξοπλισμό, το Χώρο, το Προσωπικό και τις Παραγγελίες των Πελατών με αποτελεσματικότερο τρόπο.

Η προστιθέμενη αξία του Σεμιναρίου αυτού έγκειται στο ότι δίνονται δωρεάν στους συμμετέχοντες, αποδοτικά Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με Mακροεντολές, με τα οποία μπορούν να βελτιώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης όπως:

  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών και Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή Χωροθέτηση των Υλικών
  • Εφαρμογή για Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Εργαλεία για την Οικονομική τεκμηρίωση του απαιτούμενου Εξοπλισμού
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Λειτουργίας, Παραγωγικότητας και Οικονομικής Απόδοσης Αποθήκης

Συμπεριλαμβάνονται Ασκήσεις Εφαρμογής - Case Studies επίλυσης προβλημάτων οργάνωσης της Αποθήκης. Παράδειγμα Case Study και τη λύση του μπορείτε να βρείτε εδώ.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Με Υλικό σχετικό για τη σύγχρονη Λειτουργία της Αποθήκης, videos, Εφαρμογές (Εργαλεία), παραδείγματα και Case studies, οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Διαχειριστούν τα προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών όπως πχ: Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη Ποσότητα. Εργαλεία Υπολογισμού. Ένα Προϊόν που δεν κινείται αρκετά σε τι Τιμές πρέπει να προωθείται με Προσφορές.
  • Μειώσουν τα λάθη στο Picking.
  • Εξοικειωθούν με τον βέλτιστο τρόπο ετοιμασίας των Παραγγελιών Πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η Παραγωγικότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των Πελατών.
  • Σχεδιάσουν τον απαιτούμενο Χώρο της Αποθήκης και να επιλέξουν τη σωστή Διάταξη και τις Διαστάσεις των Χώρων και των Διαδρόμων.
  • Επιλέξουν το κατάλληλο Σύστημα Αποθήκευσης αντισταθμίζοντας το Κόστος, την Παραγωγικότητα και την Ποιότητα εφαρμογής του "First in, First out"!
  • Εξοικειωθούν με την Τεχνικοοικονομική τεκμηρίωση του κατάλληλου Εξοπλισμού και τις απαιτήσεις των σύγχρονων Πληροφοριακών Συστημάτων της Αποθήκης (WMS: Warehouse Management System) λαμβάνοντας υπ' όψιν και κριτήρια Ευελιξίας και Παραγωγικότητας.
  • Οργανώσουν τη Λειτουργία της Αποθήκης με βάση ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαδικασιών που θα παρουσιασθεί πλαισιωμένο με τους 12 κυριότερους Δείκτες Λειτουργίας της Αποθήκης (KPI’s).
  • Έχουν στη διάθεση τους την Τεχνογνωσία που απαιτείται για να μειώσουν δραστικά το ύψος των Αποθεμάτων.
  • Ετοιμάσουν ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Δεικτών και Αναφορών για τη συνολική Λειτουργία της Αποθήκης, περιλαμβανομένων και των Οικονομικών αποτελεσμάτων.
  • Εντοπίσουν περιοχές για Μείωση Κόστους Λειτουργίας της Αποθήκης.
  • Συνδυάζοντας όλα τα ανωτέρω, να επιτύχουν ένα σημαντικά βελτιωμένο Επίπεδο Εξυπηρέτησης των Πελατών με το χαμηλότερο δυνατό Κόστος.
  • Έχουν στη διάθεσή τους επί 12 μήνες Online υποστήριξη από τους Συμβούλους της εταιρείας μας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία Χώρου, Επιλογή τρόπου Δειγματοληψίας, Έλεγχος Υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών Παραλαβών.
    CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην Παραλαβή
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της Παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των Υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΗΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Έντυπα, Διαδικασίες, Μέτρα ασφάλειας, Προστασία αποθήκης, Απογραφές, Εφαρμογή ABC Analysis στην Απογραφή, στη χωροθέτηση των υλικών και στο Απόθεμα Ασφαλείας.
    CASE STUDY 3: Βελτίωση Οργάνωσης Αποθήκης
  4. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    CASE STUDY 4: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης
  5. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του Συστήματος Αποθήκευσης και του λοιπού Εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου Χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε Χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
    CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών
    CASE STUDY 6: Καθορισμός άριστης Ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.
  6. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Ο Υπεύθυνος Αποθήκης ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την εταιρεία.

3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ - ΔΙΑΝΟΜΗ

Το σεμινάριο αυτό, είναι ένα εργαστήριο (workshop) Εφαρμογής σύγχρονων Πρακτικών στη Διαχείριση Αποθεμάτων, που παρέχει στους συμμετέχοντες Διαδικασίες (Μεθοδολογία) και δωρεάν Λογισμικό για την αποδοτική Διαχείριση των Αποθεμάτων. Με την Εφαρμογή των Εργαλείων αυτών και με online υποστήριξη, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να επιτύχουν θεαματική Μείωση του ύψους των Αποθεμάτων και να μειώσουν δραστικά το Κόστος Διαχείρισης, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών. Η σπουδαιότητα του σεμιναρίου αυτού, προκύπτει από το γεγονός ότι όπου εφαρμόζονται επιτυχημένα Συστήματα Διαχείρισης Αποθεμάτων, επιτυγχάνεται Μείωση Αποθεμάτων άνω του 30% με ταυτόχρονη Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του Πελάτη (Customer Service Level - CLS).

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα βελτιώσουν την αξιοποίηση των χώρων έως και 50% μέσω της Αριστοποίησης των Αποθεμάτων. Μέσω ασκήσεων και videos θα γίνει ξεκάθαρος ο βέλτιστος τρόπος ετοιμασίας των Παραγγελιών Πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η Παραγωγικότητα και η Ταχύτητα εξυπηρέτησης των Πελατών.
  • Θα εξοικειωθούν με τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της Αριστοποίησης της Διανομής των Προϊόντων (RFID, GIS). Θα είναι σε θέση να διαχειριστούν τα προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών όπως πχ: Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης Αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη Ποσότητα. Εργαλεία Υπολογισμού. Ένα Προϊόν που δεν κινείται αρκετά σε τι Τιμές πρέπει να προωθείται με Προσφορές.
  • Θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τα Εργαλεία ABC Analysis, Πωλήσεων και Κινήσεων Προϊόντων και Πελατών προκειμένου να βελτιώσουν τη συνολική Απόδοση.
  • Θα ενημερωθούν για τους τρόπους αξιοποίησης των Εφαρμογών GIS στη διαχείριση του Στόλου Οχημάτων.
  • Θα μπορούν να μειώσουν τα λάθη στο Picking και να Βελτίωσουν την Παραγωγικότητα σε όλες τις Λειτουργίες μέσω Προγραμματισμού και Συστήματος Μέτρησης Παραγωγικότητας και χρήση ABC Analysis, στις Κυκλικές Απογραφές και στον Στατιστικό Έλεγχο ακρίβειας Αποθήκης.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α. ΑΡΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

  • Συστήματα Πρόβλεψης
  • Αποθέματα Ασφαλείας
  • Σημείο Αναπαραγγελίας
  • Οικονομική Ποσότητα Παραγγελίας
  • Οικονομική Ποσότητα Παραγγελίας ευαλλoίωτων Προϊόντων
  • Επιπτώσεις Αποθεμάτων στα Αποτελέσματα
  • Επιπτώσεις Αποθεμάτων στον Ισολογισμό
  • Διαχείριση αποθεμάτων μέσω MRP
  • Ομαδοποίηση Παραγγελιών
  • Καθορισμός οικονομικότερης σύνθεσης φορτίου container

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

  • Η διαδικασία Picking
  • Η λίστα Picking και πως διαμορφώνεται
  • Η επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου Picking
  • Συστήματα Barcode
  • Συστήματα RFID
  • Εξοπλισμός

Γ. ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

  • Κόστος Αποθεμάτων - Μέθοδοι Αποτίμησης Κόστους
  • Κόστος Παραμονής στην Αποθήκη
  • Εντοπισμός Overstock
  • Καθορισμός Οικονομικής Τιμής εκποίησης Overstock
  • Διαχείριση Κοντόλληκτων Υλικών
  • Εκπτώσεις Κλίμακος
  • Online Αποθήκη
  • Πρακτικές Βελτίωσης Παραγωγικότητας
  • Η Διαχείριση της κατάλληλης Συσκευασίας
  • Μεθοδολογία Μείωσης Αποθεμάτων
  • Η συνεχής Βελτίωση

Δ. ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

  • Οι κυριώτεροι Δείκτες Απόδοσης
  • Αναφορές Αποθεμάτων
  • Η σημασία της Ακρίβειας των Αποθέματος
  • Απογραφές
  • Στατιστικός Έλεγχος Αποθέματος

Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται το κόστος της εξέτασης για την Πιστοποίηση.
Οι εξετάσεις διενεργούνται σε δύο Επίπεδα:
Α. Βασικό Επίπεδο
Β. Προχωρημένο Επίπεδο

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της AQS - Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC ΒΙΟΛΕΞ και η Tosoh της MITSUBISHI.

Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20 ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε Πολυεθνικές και Ελληνικές Εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α.). Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM) Σύμβουλος Διαχείρισης σε Ευρωπαϊκά Συγχρηματοδοτούμενα έργα για λογαριασμό Eλληνικών και Ευρωπαϊκών Λιμένων στον τομέα των Logistics και της ορθής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης.

Περιλαμβάνονται

  • Σημειώσεις «Πιστοποίηση Στελέχους Εφοδιαστικής Αλυσίδας»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!