Τηλέφωνο | 210 81 43 341 |
---|---|
apt@aptraining.gr | |
Ιστοσελίδα | www.aptraining.gr |
Οι νέες συνθήκες, σε συνδυασμό με την εξέλιξη της πανδημίας, καθιστούν αναγκαία την ενσωμάτωση του Digital Marketing στις Δραστηριότητες Marketing όλων των Οργανισμών. Ακόμα και Επιχειρήσεις που μέχρι σήμερα πρόσφεραν τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια καλούνται σήμερα να προσαρμοστούν, ακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς ενεργοποιώντας παράλληλα και το κανάλι e-Shop.
Παράλληλα, το ψηφιακό τοπίο αλλάζει συνεχώς, νέα Εργαλεία και νέες Πρακτικές, μέσα από σύγχρονες τεχνολογίες παρουσιάζονται και επηρεάζουν άμεσα τις ενέργειες των Εταιρειών να προωθήσουν την ανάπτυξη του Brand και την αύξηση των Πωλήσεων τους από Φυσικά καταστήματα και e-Shops.
Άλλωστε οι σημερινοί Πελάτες χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο Digital Κανάλια και εφαρμογές για να βρουν τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν και παράλληλα να συγκρίνουν τις τιμές τους.
Έτσι η αποτελεσματική online παρουσία δεν είναι απλά ένα συμπλήρωμα της παραδοσιακής επικοινωνίας και προβολής, αλλά πλέον αποτελεί βασικό τμήμα της.
Το Σεμινάριο αποσκοπεί στο να δώσει πρακτική τεχνογνωσία στους συμμετέχοντες για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας τους, τη βελτιστοποίηση της Κατασκευής του e-shop τους, καθώς και την αποτελεσματική προώθηση των Προϊόντων και Υπηρεσιών τους μέσα από τη χρήση των νέων δυνατοτήτων του Digital Marketing. Θα αναλυθούν τα συστατικά ενός ολοκληρωμένου Digital Marketing plan και θα δοθούν συγκεκριμένες οδηγίες και καλές Πρακτικές για την αποτελεσματική και απόλυτα μετρήσιμη αξιοποίηση τους.
Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του online σεμιναρίου, θα γίνεται καταγραφή, ώστε ο κάθε συμμετέχων να έχει τη δυνατότητα να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός δύο εβδομάδων από τη διεξαγωγή).
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Αυγερινός Βραζόπουλος, Ξεκίνησε τη καριέρα του το 1988, με κύριο αντικείμενο τις πωλήσεις, ενώ παράλληλα σπούδαζε Marketing. Στην πορεία έχοντας την εμπειρία των πωλήσεων στην πραγματική αγορά, εξειδικεύτηκε στο Marketing και απέκτησε σημαντική εμπειρία μέσα από καταξιωμένες και πολυεθνικές εταιρίες, όπως η Hitachi, η Exide και η Citroen. Στη συνέχεια απέκτησε και δεύτερο πτυχίο στο Total Quality Management, που τον βοήθησε στο να σχεδιάζει και να μετράει το αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα απέκτησε εμπειρία στην εκπαίδευση εξειδικευμένων ομάδων (πωλητές, επιχειρηματίες, στελέχη, φοιτητές κ.λπ.), κυρίως στο Marketing αρχικά και στη συνέχεια στο Digital Marketing, την έρευνα Αγοράς, την διαχείριση Πελατών, τις τεχνικές Πωλήσεων και την διαχείριση Projects. Από το 2005 εργάστηκε σε αναγνωρισμένες Διαφημιστικές Εταιρίες, με καθήκοντα Strategic Planning Director και Γενικού Δ/ντη και μέχρι σήμερα έχει διαχειριστεί ένα ευρύ φάσμα Αγορών και Πελατών από Εταιρείες αυτοκινήτων, φαρμακευτικές, χονδρικό και λιανικό εμπόριο κ.α.
Το 2013 ίδρυσε την R2 Digital, η οποία δημιουργήθηκε για να καλύψει τις σύνθετες ανάγκες των Πελατών σε επικοινωνία και προβολή (Above The Line, Bellow The Line, PR & Promo) στη νέα Digital πραγματικότητα και να προσφέρει μετρήσιμες και αποτελεσματικές λύσεις.