Visual Merchandising (VM) Καταστήματος (Live Online Training)

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Παρ, 9 Απρ 2021 09:30 - 17:00

Διαδικτυακή Εκπαίδευση,

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

VISUAL MERCHANDISING (VM) ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.

Στόχος του είναι να προσφέρει μία ολοκληρωμένη και συστηματική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Visual Merchandising (VM), οι οποίες στοχεύουν στη διέγερση των Συναισθημάτων και Αισθήσεων που συμμετέχουν στη δημιουργία Εικόνας, στην Απόφαση Επίσκεψης, στην Πραγματοποίηση Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών.

Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, με αποτέλεσμα Πιστούς Πελάτες, και σημαντική αύξηση της μέσης Απόδειξης.

Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται παραδείγματα λανθασμένων εικόνων Προϊόντων και καλούνται να προτείνουν βελτιώσεις. Ταυτόχρονα προβάλλονται επιτυχημένες παρουσιάσεις ποικίλων Προϊόντων.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή)

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα κατανοήσουν τις αρχές και τις τεχνικές του σύγχρονου Merchandising
  • Θα κατανοήσουν τον τρόπο επιλογής και λήψης των αποφάσεων από τους Αγοραστές
  • Θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν αποτελεσματικές τεχνικές και στρατηγικές Merchandising
  • Θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των διάφορων τεχνικών Προβολής και Merchandising
  • Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το Visual Merchandising για να δημιουργούν Ανταγωνιστική Εικόνα, να δημιουργούν Πιστούς Πελάτες και να αυξάνουν τη μέση Απόδειξή τους
  • Θα γνωρίσουν τη Mεθοδολογία, με την οποία μπορούν να δημιουργούν μία Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης διεγείροντας Συναισθήματα και Αισθήσεις

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. Εισαγωγή

  • Όροι και Ορισμοί Merchandising
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των Πελατών
  • Συναισθήματα vs Λογικής
  • Η έννοια της ανθρώπινης προσοχής
  • Πουλώντας με όλες τις αισθήσεις
  • Πιστότητα Πελατών (Royalty)
  • Στρατηγική Διαχείρισης Πελατών (CRM)
  • Retail Concept / Store Design
  • Σταθερό Merchandising: Βιτρίνα, Layout Καταστήματος, Ροές Πελατών, Γειτνίαση Κατηγοριών, Κατηγορίες Μαγνήτες, Γόνδολες
  • Μεταβλητό Merchandising: Stands / Προβολές, Πλανόγραμμα Ραφιών
  • Ευθυγράμμιση Στρατηγικής Εικόνας με Layout Καταστήματος και Merchandising

2. Πλάνα Προβολής και τοποθέτηση Προϊόντων

  • Ανάπτυξη πλάνων Προβολής και Προώθησης
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση Πλάνων
  • Τοποθέτηση Προϊόντων
  • Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
  • Layout Καταστημάτων
  • Τήρηση και έλεγχος εμπορικών συμφωνιών σχετικά με την Προβολή / Παρουσίαση των Προϊόντων
  • Διαχείριση διαθέσιμου Χώρου Προβολής / Παρουσίασης

3. Αναμονή στο Κατάστημα

  • Συστήματα Διαχείρισης Αναμονής
  • Τεχνικές αποτελεσματικής διευθέτησης ουράς Αναμονής

4. Διαχείριση Αποθέματος - Πληρότητα Χώρων

  • Έλεγχος πληρότητας Ραφιών και Χώρων τοποθέτησης των Προϊόντων
  • Αναπλήρωση Προϊόντων
  • Διαχείριση εμφάνισης Ραφιών και Χώρων τοποθέτησης των Προϊόντων
  • Μέριμνα για την οπτική κατάσταση των Ραφιών και των Προϊόντων

5. Προωθητικές Ενέργειες

  • Τήρηση πλάνων προωθητικών ενεργειών
  • Παρακολούθηση και καταγραφή των προωθητικών ενεργειών
  • Προσφορές

6. Υποστήριξη - Εκπαίδευση

  • Εκπαίδευση Προσωπικού Πελατών και Συνεργατών για την χρήση των Προϊόντων
  • Επίλυση προβλημάτων χρήσης των Προϊόντων

7. Διαδικασίες

  • "Κλείσιμο" Πώλησης
  • Λήψη και Διαχερίση Παραγγελιών
  • Διενέργεια συμπληρωματικής Πώλησης
  • Διαχείριση Παραδόσεων
  • Διαχείριση και Παρακολούθηση Αποθέματος
  • Διενέργεια Απογραφών
  • Διαχείριση ακατάλληλων και ληγμένων Προϊόντων
  • Διαχείριση επιστροφών
  • Ανάπτυξη Τιμολογιακής Πολιτικής (Pricing)
  • Τιμολόγηση
  • Συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης (Service level Agreements)

8. Οικονομικά για Merchandisers & Αξιολόγησης

  • Καθορισμός Στόχων Πωλήσεων
  • Ανάπτυξη Δεικτών Πωλήσεων
  • Οικονομική Διαχείριση (Νεκρό σημείο, Μικτό και καθαρό περιθώριο Κέρδους)
  • Ανάλυση διασταυρούμενων Πωλήσεων
  • Αξιολόγηση Πλάνων Προώθησης

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Βέργας Δημήτρης, Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

Περιλαμβάνονται

  •  Σημειώσεις «Visual Merchandising (VM) Καταστήματος»
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εργαλεία Mystery Shopping
  •  Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
  •  Εργαλεία Κερδοφορίας Καταστήματος
  •  Εργαλεία Διαχείρισης Ταμειακού Προγραμματισμού
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 290 ευρώ Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Τηλέφωνο
210 81 43 341
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Διαδικτυακή Εκπαίδευση
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Ζήλη Δημητριάδη

 

 

Χάρτης