Applied Professional Training - APT

Αποτελεσματική Λιανική Πώληση (Live Online Training)

Τηλέφωνο210 81 43 341
Emailapt@aptraining.gr
Ιστοσελίδαwww.aptraining.gr

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ

 Best Practices - Εργαλεία

Στο Εργαστηριακό αυτό Σεμινάριο μέσα από Case Studies παρουσιάζουμε την ολοκληρωμένη και συστηματική γνώση στην επιστημονική Πώληση (Scientific Sales) και τη μεθοδολογία για τη δραστική αύξηση των Πωλήσεων Λιανικής. Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν, ώστε στον ελάχιστο χρόνο της επαφής Πωλητή - Πελάτη, να κάνουν διάγνωση αναγκών, να προβάλουν ολοκληρωμένα το Προϊόν / Υπηρεσία και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις αντιρρήσεις, μέσα σε ένα κλίμα αρμονίας και εμφανούς ενδιαφέροντος από τον Πωλητή για να κλεισθεί τελικά η Πώληση.

Επιπλέον, παρουσιάζονται οι βέλτιστες πρακτικές προσέλκυσης νέων Πελατών, βελτίωσης της πιστότητας των υπαρχόντων Πελατών, καθώς και αύξησης της απόδειξης, ενώ σημαντική βαρύτητα δίδεται στα Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του online σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Επιθεωρητές Δικτύων, Ιδιοκτήτες και Πωλητές Καταστημάτων Λιανικής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. Εισαγωγή στις Πωλήσεις Λιανικής

  • Τα προσόντα του Πωλητή
  • Ο Πωλητής ως Σύμβουλος του Πελάτη
  • Η Αξία του δια Βίου Πελάτη (Life Time Customer Value)

2. Επικοινωνία - Κλείσιμο Πώλησης

  • Τα μυστικά της Αρμονικής Επικοινωνίας
  • Η Αναγνώριση της Εξωλεκτικής Επικοινωνίας
  • Ο Σχεδιασμός του Συστήματος Υποδοχής
  • Σύστημα Πώλησης
  • Κρίσιμες Ερωτήσεις για διερεύνηση αναγκών
  • Αποδοτική Διαχείριση αντιρρήσεων
  • Η προσέγγιση με βάση την κουλτούρα και τις ιδιαιτερότητες του Πελάτη
  • Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του Πελάτη
  • Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης και πώς επηρεάζει αποφασιστικά την Πιστότητα
  • Πως διαμορφώνεται η Εμπειρία Επίσκεψης
  • Οι 5 κανόνες – μεθοδολογία διαμόρφωσης μίας Συνολικής Ανταγωνιστικής Εμπειρίας Επίσκεψης
  • Σχεδιασμός μεγέθους, Layout (τοποθέτηση ειδών) και Merchandising - ABC Analysis

3. Πρακτικές Αύξησης Απόδειξης

  • Παρουσίαση Συμπληρωματικών & Εναλλακτικών Προϊόντων
  • Παρουσίαση Προσφορών
  • Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας
  • Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών

4. Το Κτίσιμο Πιστότητας  

  • Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις
  • Ακτίνα Δράσης Καταστήματος
  • Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας
  • Ευκολία Πρόσβασης, Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών
  • Συνολική Αξιολόγηση Εικόνας και Διαδικασία Επιλογής Δικτύου από Πελάτη
  • Case study Ανάπτυξης Ανταγωνιστικής Εικόνας νέου Δικτύου
  • Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM

5. Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος

  • Coaching Προσωπικού για βελτίωση απόδοσης
  • Αποτίμηση Προόδου
  • Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου, Coaching
  • Mystery Shopping
  • Τρόποι Μέτρησης ικανοποίησης των Πελατών
  • Η Διαχείριση των Παραπόνων
  • Επιχειρησιακοί Στόχοι
  • Αξιολόγηση Διαφημιστικής Καμπάνιας
  • Οικονομική Απόδοση Καταστήματος

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δημήτρης Βέργας, Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στις Λιανικές Πωλήσεις και στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

Περιλαμβάνονται

  •  Η Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Εφαρμογή για την Διαχείριση Παραπόνων Πελατών
  •  Εφαρμογή για την Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών Λιανικής
  •  Εργαλείο Mystery Shopping
  •  Εργαλείο ABC ανάλυση ειδών
  •  Εργαλείο για τη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  •  Εργαλείο για τη Διαχείριση των Εκπτώσεων
  •  Εργαλείο για Σύνταξης & Παρακολούθησης Προϋπολογισμού
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!