Applied Professional Training - APT

Ποιοτικό Service Πελατών (Live Online Training)

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Πεμ, 30 Ιουν 2022 09:30 - 17:00

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ποιοτικό Service Πελατών

Total Customer Service

Η Διαχείριση των σχέσεων με τους Πελάτες, η παροχή αξιόπιστου και ποιοτικού Service, η εύκολη και συστηματική επικοινωνία μαζί τους και η διατήρηση στοιχειωδών κοινωνικών σχέσεων, συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη Πωλήσεων στον Πελάτη και καταλήγουν στη δημιουργία σχέσεων αφοσίωσης (Customer Loyalty).

Εστιαζόμαστε στον εργαζόμενο της Α’ Γραμμής που αντιπροσωπεύει την Εταιρεία στον Πελάτη και έρχεται σε επαφή μαζί του και στις «στιγμές της αλήθειας» όπως αυτές εκφράζονται σε κάθε είδους επαφή του Πελάτη με την Εταιρεία.

Θα διασαφηνισθεί επίσης πως το ποιοτικό Service συμβάλλει στη διαμόρφωση του επιθυμητού Brand.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  1. Η αξία της εξαιρετικής «Εξυπηρέτησης του Πελάτη» και οι τρεις βασικές ερωτήσεις - ποιοι είμαστε εμείς - τι πουλάμε - ποιος είναι ο Πελάτης
  2. Πως διαμορφώνεται η εντύπωση του Πελάτη για την ποιότητα Εξυπηρέτησης, επίπεδα Εξυπηρέτησης
  3. Οι 5 διαστάσεις και πως διαμορφώνονται τα κριτήρια του Πελάτη:
    • Απόψεις τρίτων
    • Προσωπικές ανάγκες, εμπειρίες, υποσχέσεις για εξυπηρέτηση
    • Οι 5 διαστάσεις
  4. Αξιοπιστία:
    • Κάνω αυτό που έχω υποσχεθεί στο σωστό χρόνο
    • Τι σημαίνει αξιοπιστία για τον Πελάτη
  5. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω, είσαι εντάξει όταν λες «όχι» δεν είσαι εντάξει όταν λες «ναι» και δεν το κάνεις
  6. Ταχύτητα Ανταπόκρισης:
    • Αναγνώριση, εύκολη και γρήγορη Καθοδήγηση, Προθυμία
  7. Επαγγελματισμός:
    • Γνώσεις Προσώπων και Διαδικασιών
    • Ευγένεια
    • Επιλογές - Εναλλακτικές
    • Σωστή Πληροφόρηση
    • Πίστη στα Προϊόντα - Υπηρεσίες της Εταιρείας μου
    • Ανάληψη ευθύνης
  8. Συναισθηματική συμμετοχή:
    • Ακούω ενεργά, βάζω τον εαυτό μου στη θέση του Πελάτη, κατανοώ
  9. Σέβομαι τη διαφορετικότητα - προσέχω τις προκαταλήψεις μου
  10. Υλικά στοιχεία:
    • Εμφάνιση Προϊόντων
    • Εικόνα του Χώρου
    • Εικόνα Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού
    • Εμφάνιση Εργαζομένων
    • Διαδικασίες
  11. Μορφές επικοινωνίας:
    • Αρνητική επικοινωνία
    • Ενεργή ακρόαση και αρμονική σχέση με τον Πελάτη
  12. Θετική Στάση:
    • Η Προϋπόθεση για την παροχή εξυπηρέτησης
    • Πώς διαμορφώνεται η θετική στάση
  13. Πώς εκφράζεται η θετική στάση, γλώσσα του σώματος, τόνος της φωνής, λέξεις
  14. Διαχείριση Παραπόνων:
    • Ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο; Ποιοι παραπονιούνται, πόσοι παραπονιούνται, ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων.
    • Αίτια κακής εξυπηρέτησης Πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων Πελατών, τύποι Πελατών
    • Βήματα αντιμετώπισης του αγανακτισμένου Πελάτη: Ακούω προσεκτικά, βάζω τον εαυτό μου στη θέση του Πελάτη, κάνω ερωτήσεις, απολογούμαι χωρίς να αποδίδω ευθύνες, προτείνω εναλλακτικές, λύνω το πρόβλημα άμεσα και αποτελεσματικά
    • Τα «ναι» και τα «μη»: Τι λέω και τι δεν λέω, φράσεις προς χρήση και φράσεις προς αποφυγή
    • Και αν φταίει ο Πελάτης;
  15. Διατήρηση των Πελατών
  16. Μετατροπή των Πελατών σε αφοσιωμένους Πελάτες
  17. Μέτρηση Ικανοποίησης Πελάτη. Τι πρέπει να μετράμε;

Εισηγητής

Σπύρος Τριβόλης, Έχει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και ειδικά σε θέματα customer service, έχοντας διατελέσει επικεφαλής για την Ελλάδα και Κύπρο διεθνών δικτύων Εταιρειών εκπαίδευσης. Στην περίοδο αυτή σχεδίασε και επέβλεψε την εκτέλεση εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών εργασιών για μεγάλες Ελληνικές Εταιρείες και Οργανισμούς. Έχει διατελέσει μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων και Πρόεδρος του ΙΜΑΔ (Ινστιτούτο Management Ανθρωπίνου Δυναμικού) και είναι μέλος του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Είναι κάτοχος ΜΑ Economics, University of Warwick και BA Politics Universita degli Studi di Pavia όπου διετέλεσε και μεταπτυχιακός ερευνητής.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Customer Relationship Management"
  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου "Ποιοτικό Service Πελατών"
  •  Εργαλεία σε μορφή Excel:
    •  Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABCD Analysis με πολλαπλά κριτήρια)
    •  Προγραμματισμού – Απολογισμού Επισκέψεων και Αυτόματης Παραγωγής Δεικτών
    •  Αξιολόγησης Ανταγωνισμού
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 375 ευρώ. Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Τηλέφωνο
210 81 43 341
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Ζήλη Δημητριάδη

 

 

Χάρτης


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!