Applied Professional Training - APT

Βελτίωση Εργασιακού Κλίματος

 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 
Τετ, 3 Ιουν 2020 09:30 - 17:00

Crowne Plaza Hotel,
Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα

Τα σεμινάριά μας υλοποιούνται ταυτόχρονα και μέσω σύγχρονου e-learning, όπου οι εξ' αποστάσεως εκπαιδευόμενοι θα συμμετέχουν ενεργητικά μέσα από ειδική πλατφόρμα, με ζωντανή εικόνα και ήχο, σαν να βρίσκονται στην αίθουσα. 

Βελτίωση Εργασιακού Κλίματος

Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν το καλό εργασιακό κλίμα που είναι απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε σε μια περίοδο με έντονες δυσκολίες και συνεχείς πιέσεις το εργατικό δυναμικό μιας Επιχείρησης να μπορέσει να ανταποκριθεί άμεσα, ευέλικτα και παραγωγικά.

Πολλές φορές η παραγνώριση αυτών των παραμέτρων επηρεάζει τις σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων με αποτέλεσμα συγκρούσεις, προστριβές και αντιπαραθέσεις. Επιπλέον, οι οικονομικές και προσωπικές δυσκολίες δεν επηρεαζουν μόνο τις διαπροσωπικές σχέσεις, αλλά διαταράσουν και την εσωτερική κατάσταση των εργαζομένων με άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγικότητά τους. Κατά συνέπεια η ανάγκη ενίσχυσης των κινήτρων τους και κυρίως των εσωτερικών κινήτρων είναι χρήσιμη και αναγκαία.

Με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρουμε όχι μόνο μια θεωρητική προσέγγιση του εργασιακού κλίματος, αλλά πρακτικές λύσεις μέσα από σύγχρονες επιστημονικές τεχνικές και βιωματική εμπειρία μέσω ασκήσεων και αφηγηματικών μεθόδων (story telling). Στόχος μας είναι οι συμμετέχοντες, ως φορείς θετικών συμπεριφορών και δράσεων να συνεισφέρουν στη βελτίωση των εργασιακών σχέσεων της Επιχείρισης και του ευρύτερου εργασιακού κλίματος προωθώντας τη συνεργατικότητα ως βασικό στοιχείο στο σχηματισμό των βέλτιστων εργασιακών σχέσεων.

Πιο συγκεκριμένα, στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται οι παράμετροι του Εργασιακού Κλίματος και οι καλές πρακτικές βελτίωσης του, τα αίτια και η αποτελεσματική διαχείριση των Εργασιακών συγκρούσεων , η δυναμική της ομάδας, η σπουδαιότητα της αποτελεσματικής επικοινωνίας και το μοντέλο της μη αυταρχικής επικοινωνίας, οι μεθόδοι κινητοποίησης του Προσωπικού, καθώς και τεχνικές ανάπτυξης της συνεργατικότητας μεταξύ των εργαζομένων.

Επιπλέον, σε κάθε θεματική που προαναφέρθηκε θα γίνονται βιωματικές ασκήσεις και παρουσίαση case studies για την επίτευξη καλύτερης κατανόησης και ενεργητικότερης αλληλεπίδρασης μεταξύ των εκπαιδευομένων.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται στους Γενικούς Διευθυντές, στα Στελέχη του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, στους Διευθυντές όλων των τομέων, καθώς και σε όλα τα Στελέχη είτε ασκούν Διοίκηση είτε όχι.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

     
  • Θα κατανοήσουν τις παραμέτρους που επηρεάζουν το Εργασιακό κλίμα
  • Θα εξοικειωθούν με τα 10 βασικά αίτια των Εργασιακών Συγκρούσεων
  • Θα γνωρίσουν τεχνικές για τη Διαχείριση των Συγκρούσεων
  • Θα κατανοήσουν καλύτερα τις εργασιακές σχέσεις στην Επιχείρηση που εργάζονται
  • Θα κατανοήσουν πως αναπτύσσεται η δυναμική μεταξύ των Ομάδων
  • Θα εκπαιδευτούν στο Μοντέλο της μη Αυταρχικής Επικοινωνίας
  • Θα αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα της Παρακίνησης, Αναγνώρισης και Ενδυνάμωσης των εργαζομένων ως τον κύριο παράγοντα διαμόρφωσης του καλού Εργασιακού κλίματος
  • Θα εμβαθύνουν στην αξία της Συνεργατικότητας και των τρόπων επίτευξης Αποτελεσματικών Ομάδων
  • Θα εφαρμόσουν νέες τεχνικές (story telling, βιωματικές ασκήσεις) για την κατανόηση όλων των παραπάνω

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Οι Παράμετροι που επηρεάζουν το Εργασιακό Κλίμα
  • Σύνδεση θέσεων Εργασίας και Ρόλων

2. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

  • Παρακίνηση Προσωπικού Έννοια – Χρησιμότητα – Τεχνικές
  • Ενδυνάμωση Προσωπικού Έννοια – Χρησιμότητα – Τεχνικές
  • Βιωματικές ασκήσεις – case studies – story telling

3. ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  • Η έννοια των Εργασιακών Σχέσεων
  • Ιστορική αναδρομή
  • Δυναμική της Ομάδας
  • Βιωματικές ασκήσεις – case studies – story telling

4. ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ

  • Αίτια και αφορμές Εργασιακών Συγκρούσεων
  • Χαρακτηριστικά Προσωπικότητας και Στάση απέναντι στη Σύγκρουση
  • Τεχνικές επίλυσης Συγκρούσεων
  • Βιωματικές ασκήσεις – case studies – story telling

5. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
  • Το μοντέλο της Μη Αυταρχικής Επικοινωνίας
  • Βιωματικές ασκήσεις – case studies – story telling

6. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  • Εννοια, Αξία και Χρησιμότητα
  • Κινητοποίηση Ατόμων και Ομάδας για κοινή Δράση
  • Βιωματικές ασκήσεις – case studies – story telling

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων (Motor Oil, Ciba Geigy, Tosho της Mitsubishi) με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας του Coaching, των Ανωτάτων Διευθυντικών Στελεχών για τη Διαχείριση του Χρόνου και τον Προγραμματισμό, αθώς και την Παρακίνηση των Ανθρώπων.

Ελισάβετ Γεωργίου, Γεωργίου Ελισάβετ, Εργασιακή Ψυχολόγος MSc - Ψυχοθεραπεύτρια. Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Εξειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων καθώς και στη διαχείριση άγχους. Είναι σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Διαθέτει πλούσια εμπειρία ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ιδιαίτερα σε θέματα σχετικά με επικοινωνία, διαχείριση άγχους, παρακίνηση, ενδυνάμωση και αξιολόγηση απόδοσης.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο του Σεμιναρίου "Βελτίωση Εργασιακού Κλίματος"
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου
  •  Ερωτηματολόγιο Αυτοαξιολόγησης Εργασιακού Κλίματος
  •  Ερωτηματολόγιο Αυτοαξιολόγησης Κινήτρων
  •  Ερωτηματολόγιο Αυτοαξιολόγησης για τη Διαχείριση Συγκρούσεων
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 340 ευρώ Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 28 Μαϊου 2020

Τηλέφωνο
210 81 43 341
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Crowne Plaza Hotel
Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Ζήλη Δημητριάδη

 

 

Χάρτης


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνεται νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!